Lada Vesta újonnan vagy egy használt nyugati/Japán autó?
"A Lada alkatrészeinek nagy része ugyan olyan aurópai beszállítóktól származik, mint bármelyik másik európai autónál."
Na, ez az, ami óriási tévedés. Vannak nagy európai beszállítói (Bosch, TRW, stb.), de az autó főbb részei orosz "fejlesztések", és ebbe próbálják beintegrálni ezeket a beszállítói termékeket. Maradjunk annyiban, hogy még van hova fejlődniük. :-)
Érdemes olvasgatni a Vesta váltókkal kapcsolatos tapasztalatokról. Egy váltó azért nem olyan alkatrész, amire könnyen legyint az ember, ha probléma van vele...
"...hála a jó égnek már nem kell hasonlatokat keresnem, milyen keservesen sír a váltó..."
Ez egy részlet az egyik Lada autóteszt-cikkből, de több helyen is lehetett már erről olvasni.
Bármilyen használt autó vásárlás bizonytalan, hiába mondja mindenki, hogy lehet találni jót. Tény és való lehet, de az amit kinéz az ember, ki tudja megmondani, hogy az tényleg jó? 1-2 év alatt van aki beletesz 10.000km-t, de van aki 80.000-et is. Nem tudod, hogy miért van ott az az autó. Azért mert a hitelt nem tudják fizetni, vagy fenntartani, vagy mert valami akkora baja van, ami már kiderült, de még javítani várhat.
Szinte teljesen mindegy már manapság, hogy milyen márkájú autót veszel. Van bontóban 1 éves BMW, Audi, meg az összes márkából. Az új Ford dízel motorok azt mondják, hogy 140.000km-nél vége, turbo, miegyéb és kijelenthető, hogy gazdasági totálkáros.
Én nyugodt szívvel megvenném a Ladát is. Egy Daciaba engem zavarna az, hogy a kormányon látom mindig a sörnyítót, de van akinek meg ez tetszik. Ízlések és pofonok.
"Azért kíváncsi lennék, hogy akik ennyire fikázzák a Vestát, hányaknak volt ilyen autója, hogy ennyire nagy saját tapasztalattal rendelkeznek és ennyire szakértők a témában..."
Azért az már önmagában sokat elmond, hogy újonnan olcsóbb, mint más nyugati mérettársa 2-3 évesen 100 000 km után. Nyilván azért mert olyan jó :D
#9: a 10 éves Opellel annyi a baj, hogy hiábaa fogsz ki egy nagyon jó állapotút, 10 év múlva egy rozsdahalom lesz. de már 5 év múlva minden tavasszal rügyezik valahol a bódé, meg porlik az alja itt ott.
míg ha veszel egy daciát, 10 évig esélyes hogy semmi gondod nem lesz vele. kb ugyanaz a technológia, és komfort, mint a 10 éves opelben. de ez új.
"a 10 éves Opellel annyi a baj, hogy hiábaa fogsz ki egy nagyon jó állapotút, 10 év múlva egy rozsdahalom lesz. de már 5 év múlva minden tavasszal rügyezik valahol a bódé, meg porlik az alja itt ott."
Gondolom egy 90-es évekbeli F Astrával volt az utolsó saját tapasztalatod. Azoknál valóban probléma volt ez. De már a H Astrától kezdve galvanizált az egész karosszéria. Egy 5 éves H/J Astra, D Corsa, Insignia rozsdakupac lenne?! Hány porló karosszériás J Astrát láttál már? Azért mert nincs infód ne írj sületlenségeket! Már jó ideje 12 év garancia van átrozsdásodásra az Opelekre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!