Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lada Vesta újonnan vagy egy...

Lada Vesta újonnan vagy egy használt nyugati/Japán autó?

Figyelt kérdés
Nagyjából 3,3 milliós keretünk van autó vásárlásra. Kereskedő a Ladánál odaadná ennyiért a Vestát Comfort felszereltséggel. A másik oldalon ennyi pénzért Opel Astra, Toyota Corolla esetleg Mazda3 lenne használtan, de nagyon jo állapotban. A Ladánál attól tartok, hogy mi lesz 10 eves korára, egyben marad a kocsi, vagy régi orosz szokás szerint széthullik benne minden? Opel, Toyota tartósság terén biztosan sokkal jobb mint egy Lada. Ti mit választanátok?
2018. dec. 22. 08:43
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
76%

"A Lada alkatrészeinek nagy része ugyan olyan aurópai beszállítóktól származik, mint bármelyik másik európai autónál."


Na, ez az, ami óriási tévedés. Vannak nagy európai beszállítói (Bosch, TRW, stb.), de az autó főbb részei orosz "fejlesztések", és ebbe próbálják beintegrálni ezeket a beszállítói termékeket. Maradjunk annyiban, hogy még van hova fejlődniük. :-)

Érdemes olvasgatni a Vesta váltókkal kapcsolatos tapasztalatokról. Egy váltó azért nem olyan alkatrész, amire könnyen legyint az ember, ha probléma van vele...

2018. dec. 22. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
76%

"...hála a jó égnek már nem kell hasonlatokat keresnem, milyen keservesen sír a váltó..."


Ez egy részlet az egyik Lada autóteszt-cikkből, de több helyen is lehetett már erről olvasni.

2018. dec. 22. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
54%

Bármilyen használt autó vásárlás bizonytalan, hiába mondja mindenki, hogy lehet találni jót. Tény és való lehet, de az amit kinéz az ember, ki tudja megmondani, hogy az tényleg jó? 1-2 év alatt van aki beletesz 10.000km-t, de van aki 80.000-et is. Nem tudod, hogy miért van ott az az autó. Azért mert a hitelt nem tudják fizetni, vagy fenntartani, vagy mert valami akkora baja van, ami már kiderült, de még javítani várhat.

Szinte teljesen mindegy már manapság, hogy milyen márkájú autót veszel. Van bontóban 1 éves BMW, Audi, meg az összes márkából. Az új Ford dízel motorok azt mondják, hogy 140.000km-nél vége, turbo, miegyéb és kijelenthető, hogy gazdasági totálkáros.

Én nyugodt szívvel megvenném a Ladát is. Egy Daciaba engem zavarna az, hogy a kormányon látom mindig a sörnyítót, de van akinek meg ez tetszik. Ízlések és pofonok.

2018. dec. 22. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:
28%
Szerintem használat es penztarca függő en evi 8 ezer kmre ruti nem vennek ujat, en kb 12 ezret megyek 3 eve vettem egy g astrat 600 ert, azota se volt nagyobb rakoltesem, persze ha ket milla folott lenne a nettom en is olyan 3 milla korul néznek
2018. dec. 22. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 A kérdező kommentje:
Sokáig szeretném megtartani a kocsit, aníg műszakilag es esztétikailag rendben van. Ezert néztem újakat.
2018. dec. 22. 11:58
 16/23 anonim ***** válasza:
83%

"Azért kíváncsi lennék, hogy akik ennyire fikázzák a Vestát, hányaknak volt ilyen autója, hogy ennyire nagy saját tapasztalattal rendelkeznek és ennyire szakértők a témában..."


Azért az már önmagában sokat elmond, hogy újonnan olcsóbb, mint más nyugati mérettársa 2-3 évesen 100 000 km után. Nyilván azért mert olyan jó :D

2018. dec. 22. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:
28%

#9: a 10 éves Opellel annyi a baj, hogy hiábaa fogsz ki egy nagyon jó állapotút, 10 év múlva egy rozsdahalom lesz. de már 5 év múlva minden tavasszal rügyezik valahol a bódé, meg porlik az alja itt ott.

míg ha veszel egy daciát, 10 évig esélyes hogy semmi gondod nem lesz vele. kb ugyanaz a technológia, és komfort, mint a 10 éves opelben. de ez új.

2018. dec. 22. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:
100%
En idotartam szerint valasztanek. Ha terv szerint legalabb egy 8-10 evig szeretnem hasznalni, akkor inkabb az ujat valasztanam, mert csak biztosabb, viszont ha ugy gondolnam, hogy esetlegesen 3-4-5 ev utan lecserelnem, akkor a hasznalt lenne a nyero.
2018. dec. 22. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
100%

"a 10 éves Opellel annyi a baj, hogy hiábaa fogsz ki egy nagyon jó állapotút, 10 év múlva egy rozsdahalom lesz. de már 5 év múlva minden tavasszal rügyezik valahol a bódé, meg porlik az alja itt ott."


Gondolom egy 90-es évekbeli F Astrával volt az utolsó saját tapasztalatod. Azoknál valóban probléma volt ez. De már a H Astrától kezdve galvanizált az egész karosszéria. Egy 5 éves H/J Astra, D Corsa, Insignia rozsdakupac lenne?! Hány porló karosszériás J Astrát láttál már? Azért mert nincs infód ne írj sületlenségeket! Már jó ideje 12 év garancia van átrozsdásodásra az Opelekre.

2018. dec. 23. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:
#19: szövegértés megy? 10 éves astra 5 év múlva nem 5 éves, hanem 15. Egy 15-20 éves kocsi már rohad, ha nem múzeumban tartották új kora óta. nem azért mert Opel, hanem mert öreg.
2018. dec. 23. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!