50 ccm "gyári" tuningolása? Többi lent!
Van egy Yamaha Dt 50
2007 es évjáratú motorom. Minden gyári kivéve a rezonátor, ami egy Leo Vince hand made. Most nyár végén, a tűgörgő elment, és a kompresszió is igen kevés. ( két ujjal gond nélkül lehetett a lendkereket átforgatni). A motor meg is állt, nehezen vette a fordulatot, rugásra nem is indult és eléggé csörgő hang jött a hengerből.
Most, egy projektet terveztem és a következőkből épülne fel:
Elsőnek is, összes csapágy koyora cserélése, szimering csere. Ezek után:
Henger: Naraku Sport 70ccm ( hozzá való hengerfej)
Főtengely: Doppler er1
Különolajzás kikötése
Karburátor jelenleg 16 os gyári, bejáratás során ez is maradna, majd vagy egy 19 es vagy egy 21 es dellorto karbira cserélném. Azok véleményét szeretném kérni, akik jártasak benne vagy esetleg csináltak már ilyet. Ez a konstrukció jó lenne? A narakuhoz ragaszkodok, nem akarok aluhengert 60 ezerért venni. A motor nem lesz eladva még jó pár évig tuti, szóval hosszú ideig megmarad még. 12400km van benne.
Csak am jogosítványom van, szóval 125 nem egy opció. A motor Am6 Lc2 es.
Előre is köszönöm a segítséget!
A 21es karbi felesleges. Egy 17.5ös kényelmesen kiszolgálja. A vashenger nem biztosít akkora végfordulatot, hogy igényelje a 21est.
A naraku hengertől meg ne várj csodát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!