Hengerfej felújításnál gyűrűzni is kell a motort? A gépműhelyes azt mondja h érdemes mert ha nem akkor fogyni fog az olaj. Mazda 323f 2002 1.4 benzin.
Ezzel könnyen bele lehet szaladni komoly költségekbe!
Valóban, a felújított hengerfejnél a jól záródó szelepek miatt megnövekedhet a kompresszió a motorban.
A kopott gyűrűknél a nyomás egy része lekerül a forgattyúsházba, megnövelve ezzel a kartergázt és az olajfogyasztást.
Viszont a gyűrűcsere ritkán jár magában. Ha a dugattyúkban a gyűrűhornyok már kikoptak, akkor bizony azokat is cserélni kell, ez mellé jár egy hónolás és a hajtókarcsapágyak cseréje. Közben persze még elég sok minden összejöhet, szóval nem biztos, hogy olcsó lesz.
"mert ha nem akkor fogyni fog az olaj"
Ezt olyan ember mondja akinek "mindegy". Ez egyáltalán nem törvényszerű. Ha a szelepszáraknál jutott olaj a hengerbe (kopott szimering vagy szelepvezető) és rendesen fel van újítva a hengerfej, nem csak síkolva lett, akkor nem kell gyűrűzni. Pláne hogy egyáltalán nem kis meló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!