Tényleg nem érdemes már Diesel üzemű autót vásárolni?
Életem első autóját szeretném majd megvásárolni és tetszenek a Dieselek és a Benzinesek is,de szinte mindenki lebeszél ha mondom a Dieselt.
Jó igaz bonyolultabb technika és kényesebb (kamrás diesel) mint egy befecskendezős benzines,de tényleg ki fogják tiltani őket előbb utóbb?
Mert ha autót vásárolnék ,akkor mennék külföldre sőt... minden hova és ezért riogatnak ezzel ,hogy már külföldön kezdik kitiltani a Dieseleket..
Nekem mindegy ,hogy benzin vagy diesel csak a nyomatékos közlekedés jobban állna nekem..
Szerintetek van valóságalapja a kitiltásoknak vagy egy újabb humbug az egész?
Életed első autóját szeretnéd megvásárolni, de ugyanakkor azt írod, hogy a nyomatékos közlekedés jobban állna neked...
Mire alapozod ezt? Vezettél már turbós benzinest autót például?
Persze, hogy van valóságalapja a kitiltásoknak (pláne külföldön), olvasgass kicsit több cikket.
Mi azt nem éljük meg, hogy itthonról kitiltsák őket.
Németországban már január 1-től lesz néhány helyen tilalom, de csak Euro5 alatt.
Kamrás dízelt már amúgy sem érdemes vásárolni, valami normális dízelt viszont nyugodtan vehetsz, azzal még évekig nem lesz gondod.
2# Nem vezettem turbós benzinest ,de amennyit rászánnék annyiból nem kerül ki sajnos turbo benzines.
Vagy szívó benzin vagy turbó diesel.
Azért is írtam a nyomatékos közlekedést ,mert a diesel alapvetőleg egy nyugodtabb karakterisztikájú autó.
De ha lenne mondjuk tök felesleges 1-2 millióm vennék turbó benzinest.
Sajnos nem olvasgatok cikkeket ,mert már mindent bundáznak.
Ezért is írtam ide ,hogy most ez tényleg igaz vagy csak humbug.
6# Hát ez igaz végül is ,mert ha tiltják őket ,akkor a kereslet alábbhagy.
A szívó benzin meg a turbó benzin az még tartani fogja az árát egy ideig.
Hát engem nem érdekelt ez a hisztériakeltés. Idén új dízel autót vettem. Engem is próbáltak lebeszélni róla, de magamnak veszek autót és arra a célra, amire én használom, ez a megfelelőbb.
Euro6-os dízel. Mire ezt kitiltanák itthon, hol lesz már ez az autó addigra...? De ha 20-25 év múlva be is következne, hogy Budapest belvárosába nem hajthatok be vele, na bumm, nem ér nagy kár.
Amíg az elektromos hajtás ki nem forr és nem lesz elérhető árú, addig ezt hajtom.
Vezettem turbó benzinest. Épp ma (is). Céges 1.6T 180Le. Hát nekem nem kéne. Minden relatív és biztosan ehhez is hozzá lehet szokni. De mikor a dízelemből átülök, eleinte van hogy lefulladok ezzel, mert annyira nyomatékszegész alacsony fordulaton. 2200-2500 alatt gyakorlatilag halott a turbó ellenére is.
Ha jól értem, végülis használt dízelről van szó. Nem tudom milyen árkategóriában keresgélsz de ilyen tizen éves Euro4-es dízeleket azért meggondolnám. Főleg ha külöföldre akarsz járni. De amúgy ott sem eszik olyan forrón a kását. Ott sem az van/lesz mint ami sokak fejében van, hogy a városhatár táblánál le kell parkolni a kukoricaföld mellett a dízel autókkal aztán gyaloglás.
#8 ez milyen autó?
No offense, de ha 180 lovas autóval lefulladsz akkor mit csinálnál egy 100 lovas 1,6 benzinnel? :D
Opel Insignia (régebbi generációs) majd két tonna. Fura egy autó. Kívül nagy, hatalmas orral, belül szűk, nekem kényelmetlen.
Valószínű ha a duplaturbós dízelemből ülnék át, és megszokásból rutinból kuplungolnék gázadás nélkül, akkor logikusan a 100 lóerős 1.6-os szívóval is lefulladnék egyszer-kétszer. Kell pár indulás, míg megszokom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!