1,9 TDi 90 lóerős mnotorban van kettőstömegű lendkerék?
Teljesen mindegy mennyire volt anno jó vagy megbízható, ha ma már a legfiatalabb is 18 éves. Bármikor , bármi letérdelhet benne.
Nincs benne kettős tömegű lendkerék, a sima meg nem megy tönkre - ha csak le nem fogazza az önindító.
"És az miért is baj? Miért baj a sok km egy ilyen szög egyszerű dízelbe?"
Azért baj, mert megvesz egy ilyen csillió km-t futott szög egyszerű dízelt olcsón, amit ugye olcsó fenntartani. Aztán lassan kell 6 felújított porlasztócsúcs, meg az adagolós fel kell újítani, meg lassan a szimeringeket és tömítéseket kell cserélni..
Ilyen apróságokra simán el lehet tapsolni az autó vételárát és nyilván nem az fogja megvenni a 20+ éves adagolós TDI VW-t akinek lenne pénze 3 évesre.
"Ez nem egy kis benzines, ezt meglehet venni sok km el is nyugodtan, elég ritkán kell ezeket motorfelújításra vinni"
Nyilván ezért volt már majd 10 éve is tele az összes VW-s csoport a "melyik turbós olcsó" , meg a "hol újítanak fel adagolót" kérdésekkel, mert ezekre nem kell költeni. Ha magas a futás akkor csak a motor használódik el? A váltó nem? a féltengelyek, kerékcsapágyak nem? A tornyoknál nem fárad el hamarabb a kasztni?
Olyan butaságokat tudtok összehordani, hogy az félelmetes.
"Ez nem egy kis benzines"
Nem, ezt direkt azért vették, hogy olcsó tankolással sokat guruljanak vele. Mindben vna már minimum 900k km, ami persze nem gáz de egy ugyanennyi 1,4-es lófüttyben van a harmada mondjuk..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!