600-700 ezerből pénzből milyen autót érdemes venni?
Vegyes felhasználásba lenne befogva, legtöbbet városban lenne használva olyan 50%-ban és lenne még használva 25%-ban országúton és 25%-ban autópályán is.
Benzin motoros mérsékelt fogyasztású kompakt vagy szubkompakt autó kellene.
Mit ajánlanátok?
Hát én 6-7 kilóból 4-es Golfot biztos nem vennék, az nagyon a kínálat alja. 1.4-essel használhatatlan, 1.6-os olajzabálós tud lenni, elég megosztó, valaki a 8 szelepesre, valaki a 16 szelepesre esküszik, az olcsóbbakon biztos lesz rohadó sárvédő, küszöb, csomiajtó. Én nagyon nem ajánlom a 4-es Golfot. Lehet szépítgetni, meg sokan meg fognak bántódni, de sokat a láttam. A jobbak még mindig inkább a gurigához közelítenek.
1-es Focusból ennyiért lehetne jót kifogni, de az se egy hosszútávú befektetés. A rozsda már elkezdte azokat is enni.
Én lehet körülnéznék a Fiesták és a Swiftek tájékán. Swift az egy örök Jolly Joker, nagyon melléfogni nem lehet, érvelni is fölösleges, azonban a Fiesta se rossz. Jó motorokkal készült mindkettő, van már jó ennyiért.
G astrát én nem szeretem, borzalom szerelni és szerintem megbizhatóságban a fentiektől elmarad.
Esetleg Hyundai Getz-t néznék még, nem túl ismert darab, de szerintem pofás, és nem rossz autó.
Nem feltétlen vennék 1.6 és 100LE felettit azért mert néha napján mennél vele pályán. A tévhit ellenére nem kötelező 130-140-el utazni, főleg ha csak ritkán kell arra menni, elvannak ezek az autók egy 110-es utazóval pályán. Én ezért a pár útért nem tartanék fent egy olyat ami városban 10 körül zabál.
Cheers
2.5 éve én is ennyiért akartam kocsit venni, egy pénztemető Volvo V40 1.9 TD után.
Fő célok: olcsó alkatrészek, megbízhatóság = kedvező fenntartási költségek.
Ezért hosszas szűkítés után nálam maradt a 1.6 Golf 4 (tűrhető kompromisszum), 1.6 Astra G (nagyon fapad, vezetni se volt jó), Megane II 1.6 (nem megy a golfoz képest sem, és a belűről bomlik nagyon durván). Focus MK1 1.6 (tetszett kívül belül, fürge is volt, de az ülés pozíciót egyszerűen nem tudtam beállítani, hogy jó legyen)
Végül 1500 euróért vettem egy Golfot, kb. 700 ból már a nevem is volt. Majd 2 hét után meghirdettem mert sokat evett és nem ment (persze ennyi idő alatt az összes típus hiba előjött, kezdve a váltóval) 9-10 liter volt a fogyasztása.
2 hét használat után meghirdettem, meg előtte 2 hetet volt annál akitől vettem váltó cserén.
(megdupláztam a vásárlási keretet vettem egy jó PD-t és azóta sem bántam meg)
vw konszern nem igazán tudott benzinmotort gyártani ebbe az időszakban, de nem kell aggódni a FSI/TFSI-k rosszabbak! szóval dieselt szabad csak venni, ezekből meg sajnos már igazi kihívás jót találni, de nem lehetetlen. 1.9 TDI ez az árkategória, egy jó 1.9 Pd inkább a millió.
Így ki is lett lőve az összes skoda, seat, vw, audi :)
évi 13-14000 km-nél már érdemes a dieselt választani.
Ebbe az árkategóriában lévő Peugeot, Renault benzinesek egész jónak számítanak
#6, nincs megbántódás, de volt Golf IV-m, és Astra G is megvan még anyáméknál. Nem sok minden igaz abból amit írsz. 1.6 16V-től felfelé érdemes benzinest venni, 6-700.000 körül már bőven vannak jók, még dízelből is akár. A rohadásra azt a bizonyos 2-3 kritikus pontot (csomagtér kilincs, bal első sárvédő, küszöb eleje) könnyebb kezelni, mint pl. egy Mazdánál, ahol szétmálik az egész.
Astra G meg semmivel sem kevésbé megbízható, az viszont tény, hogy amit nyújt az kevesebb, mint a Golf, gondolva itt a futóműre, komfortra, dinamizmusra stb.
#1
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!