Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Dupla turbót lehet rakni egy...

Dupla turbót lehet rakni egy turbós autóra?

Figyelt kérdés
Jelenleg adott egy Volkswagen Golf 5 2.0 GTTDI 170 lóerős autó, az lenne a kérdésem hogy tudok a gyári 1 turbóból 2 turbót csináltatni?és ha igen akkor mi kell hozzá, és hogy kb mennyibe kerülne?

2018. nov. 10. 01:18
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
Ha a mennyibe kerülne felmerül, akkor máris felejtős, na meg más kérdés, hogy értelmetlen is lenne. Meg lehet mindent csinálni, csak pénz kérdése, viszont normálisan kivitelezve ez is simán fél misi, bár elhet ekveset mondtam, arról nem beszélve, hogy nem csak annyiból áll, hogy két turbót rá, lehet a fél motor belét cserélni kell, hogy tartósan kibírja.
2018. nov. 10. 03:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
Persze lehet. A mennyibe kerul attol fugg hogy mit akarsz
2018. nov. 10. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
48%

Ez olyan kérdés, mint a szívó motorra lehet-e turbót aggatni utólag...

Mindent lehet persze, de ha gyárilag nem biturbós, akkor semmi értelme, nem éri meg.

2018. nov. 10. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
47%

A helyedben én már eleve 3 turbót tennék rá.

Te lennél a falu bikája.

2018. nov. 10. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 dirtboy ***** válasza:
0%

minek kéne 2 literhez 2 turbó?

majd ha kétszer ekkora löketérfogatod lesz akkor gondolkozz 2turbóban,2litert bőven tölt 1 megfelelő méretű is.

2018. nov. 10. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
0%

"majd ha kétszer ekkora löketérfogatod lesz akkor gondolkozz 2turbóban,2litert bőven tölt 1 megfelelő méretű is."


Most nem azért, de 1.6-os motorral szerelt autóm van, ami gyárilag két turbós. Előtte 1.7-esem volt, egy turbóval. Hát bőven van különbség a kétturbós javára!

2018. nov. 10. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 dirtboy ***** válasza:

ma 11:01

mert valószínű a második kisebb fordulaton segít be,de arra meg akkor inkább kompresszor való szerintem.

a gyártóknak meg az a lényeg forogjon a pénz. ők már hengerenként is szerelnek turbót csak legyen mire költenie a tulajnak aki megveszi,az másodlagos hogy értelme semmi.

2018. nov. 10. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:

Alacsony fordulaton egy kis fix turbó dolgozik. Magasabb fordulatnál van egy nagyobb változó geometriás. Nagy terhelésnél pedig együtt dolgozik a kettő.

Nem tudom miben más egy kompresszoros autó, olyanom még nem volt. Úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni. De ezzel a két turbós megoldással maximálisan elégedett vagyok. Nem igaz az hogy nincs különbség a szimplaturbóshoz képest. 1500-as fordulatszámnál már a nyomatékmaximumon vagyok. De 1200-nál is 320Nm már rendelkezésre áll. A nyomatékmaximumot 2500-ig (~140Km/h) kitartja, onnan is csak mérséklet a csökkenés. 3750-es fordulatig (205-210km/h) 300Nm fölött vagyok, tehát még ekkora sebességnél is határozottan megindul gázadásra. Ennél rugalmasabb nyomatékosabb motor közútra nekem felesleges. És egy 1.6-os blokkról beszélünk, nem valami nagy köbcentis motorról. Engem teljesen meggyőzött.

2018. nov. 10. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
Azért jó, mert a 2 turbóval szinte eltűnik teljesen a turbólyuk. De ilyen utólagos átalakításról én még nem is hallottam, szerintem nagyon nehéz megcsinálni úgy, hogy jól is működjön.
2018. nov. 10. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
6. De az gyárilag olyan, nem sufniban tákolt.
2018. nov. 10. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!