Miért minden amerikai SUV, vagy Truck benzines?
Nézegettem ezeket a bitang és szép SUV-kat : Navigator, Escalde, mindegyik v8-as benzines, marhasok köbcentivel.
Egy ilyenre Magyarországon az adó sem három forint.
Miért nem dízelesek? Ugye nyomatékosabb, csendesebb, nem büdös stb. Mondjuk egy v8-as dízeles nem lett volna jó bennük?
Hat mert nem szamit a fogyasztas es felelotlen a tarsadalom.
Ertelmezes:_ kozeoesen gazdag full atlagos hely phoenix.
230ft most literje a benzinnek.
2008as atlag fizetes a net szerint 1m ft, felette van a nemet fizezesnek eleg szepen.
Aranyositva az arakat olyan mintha az atlag magyar 2 milliot vinne haza. Nem a mernok hanem a full atlag.
Ha te 2 millios kezdo fizetessel rebdelkeznel akkor mennyire zavarna hogy 30 litert eszik a kocsid?
De ugy is mondhatom hogy a 20 literes fogyasztas ugy terheli meg oket mintha a te kocsid 2 litert enne. 30 literes meg 3 litert.
Pedig egy SRT8/10 hangja mellett elbújhat akármelyik dízel.
Nem tudom te otthon milyen adót fizetsz, a teljesítményadó különbség a kettő között elhanyagolható.
Jah a dízel nyomatékosabb. Egy 5-7 literes benzinnél ez kit érdekel? :D
Az amcsiknak az olcsó üzemanyag árak mellett belefér a disznó nagy benzin. Irigylem őket.
Van azért dízel amcsi SUV is.
Pl. GMC Yukon.
(Azért az európai "játék SUV-okat" ne hasonlítsuk már az amerikaihoz mert amik itt mennek azok az SUV-k megszégyenítései...
Q7 meg X7 meg nissan káskáj pfff)
"Jó, de itthon, milyen ilyen tipusu szép SUV van ami DíZEL?"
Hirtelen csak a Mercedes-Benz GL/GLS jut eszembe. A tengerentúli full-size SUV kategória itt, Európában még ismeretlen. Egyszerűen egyetlen európai gyár sem készít ilyen, meddőhányó méretű batárokat, az amerikaiak meg nem erőltetik a dízelmotort, mert a fő piacukon a benzin ára is olcsó. Az MB is csak az észak-amerikai piac miatt kezdte gyártani a GL-t, ami most már GLS, aztán ha már úgyis ott voltak a műszaki alapok, belefaragtak valami dízelt is. Még az olyannyira kedvelt "nagycsirke", vagyis a Jeep Grand Cherokee sem felel meg az amerikai full-size méretnek. Legalábbis azok a szériák nem, amik itthon is kaphatóak. Láthatóan egy számmal kisebbek, a hétüléses kiviteleknél már alig marad csomagtér, pedig a rendes full-size SUV-nál a harmadik üléssor mögött is van majd' fél köbméter szabad hely.
Ám épp most kezdődik az európai gyártók offenzívája a full-size SUV-k piacán. Jön a BMW X7, az Audi Q8, ezek már közel akkorák lesznek, mint a Cadillac Escalade, a Chevrolet Tahoe, a Lincoln Navigator vagy az ottani Nissan Patrol (az európai kisebb). Ezekben már lesz dízelmotor is, le kell rájuk csapni, oszt' tiéd lesz a legnagyobb ótó az uccába'.
Csak európában dizel imádó mindenki.
Ha megengedhetném , én V12-vel járnék...nem dizellel.
Lófxt se, mert a 7,3-as Navistar harmatgyenge. A legerősebb is 275 lovas :D
Max évi 50 000 a teljesítményadó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!