Miért folyt le az autó bizonyos fordulatszámnál?
(P) üzemmódba van. Nyomok neki gázt, 3000ezerig felpörög a mutató, és utána elfolytja a hangot.. Nincs autónak hangja.
(D)be teszem, nyomok neki padlót akkor van hangja még 5000ezernél is, akkor vált általában..
4800as motor van benne egyébként ha ez számít.
De a kérdésem az lenne,hogy (P) ben azaz állásban miért folytja el a hangot a kocsi ha nyomok neki egy gázfröccsöt?
Minél nagyobb a fordulatszáma, annál nagyobb hangjának kéne lennie nem?
nem fojt az semmit. P-ben persze hogy leszabályoz, mert így van gyárilag beállítva, e fordulat felett életveszélyes R be tenni..nézd meg szervizállásban ( N) mennyinél szabályoz le, ott biztosan nem háromezernél.
P ben felesleges túráztatni, nem engedi biztonsági okokból. Tedd N-be, ott kinyomhatod a szemét.
#3
Köszönöm szépen a választ. :)
(P)ben túráztattam eddig. Kipróbálom N-be akkor. Sosem szoktam váltani míg le nem megy 0-ára a fordulat.
0 fordulaton meg áll a motor..
Miért is kell (muért jó, mi értelme van) túráztatni egy automata váltós autót?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!