Honda építés. Tüv? Engedélyek? Többi lent.
Ebből a paripából a 2000 ccm csudagép 105 lóerő ejjjjj csúcstechnika ez kívánja, kéri a spoilert. A piros festés oké hogy +5 lóerő de ezekbe én pénzt nem ölnék a helyedben.
Eleve lökhárító toldatból van ezer féle TÜV engedélyes amit csak fel kell ragasztani szóval azt találni fogsz a hondára is. Típusspecifikus szárnyak is vannak ezer féle fajta, 20-30 eFT bóvli szemét szinte mind. Én nem erőltetném ezt a helyedben ha belül minden stock a gépen mert csak kiröhögnek. 97-es gépre meg nem költenék a helyedben.
Ha egyedit akarsz mindenből, annak a menete kicsit más. Ami nem változtat az autó paraméterein az nem engedélyköteles. Motor tuning 10% többletteljesítményig nem gáz, viszont ha az autó színe kék lesz, bejegyezve piros van akkor még a telepített véda kapukon is megbukhatsz rendszám alapján és jön cimi-cumi.
A lényeg za, ha típuskönyvben nem szerepel a felni de váltóméret akkor engedélyeztetni kell.
A legjobb és legbiztosabb:
Egyeztetsz a közlekedési hatóság helyi hülyéjével. Elviszed a tuning után szépen minden új alkatrész papírjával a kocsid a megfelelő vizsgahelyre, levizsgázatatod, ha kell bekerül a forgalmiba az átalakítás, ~200eFt-ot otthagysz és mehetsz is. Ott az ültetést is megnézik a tesztpadra guruláskor, és bekerül a mértéke. Nem kell a rendőrökkel vitatkozni. Mondjuk én több százezret egy accordra nem költenék külsőségekre (és akkor még a motor az ami).
Azért egy olyan kocsinál
A szemlélettel van baj!
Aki egy 21 éves autón az ilyen jellegű átalakításokat "fiatalítás"-nak nevezi, azt kár győzködni. Engedni kell, csinálja amit jónak lát, mert az észérvek úgysem hatják meg. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!