Milyen új autót ajánlotok?
Keret 15 millió.
Csak is új, és SUV.
Nissan X-trail, vagy VW T-Rock,Peugeot 3008.
Ti mit ajánlotok még?
Benzines.
"olyan fullextrás Vitarát tesz alád, hogy a szád is tátva marad."
15 millióért lehetetlen egy vitarát összerakni. Konkrétan 2 full extrás is úgy jönne ki belőle, hogy még maradna is... Na meg nekünk is van egy vitaránk, a maga nemében tök jó autó de ne hasonlítsuk össze egy nálánál több kategóriával magasabban lévő kocsikhoz. Mert nem ér fel hozzájuk.
#8 - Benzines XC60 nem jön ki ennyiből. A D3 vagy D4 dízel kijönne (bár nem értem SUV-hoz miért pont benzin, akkor már miért nem hibrid vagy dízel)
Én is nagyjából azokból válogattam, amiket felsoroltál (kiegészítve: Mitsu Eclipse Cross, Honda CR-V, Toyota CH-R, Kia Sportage). Végül egy Peugeot 3008-asra esett a választásom.
Nem én mondtam/mondom először, de valóban a belseje Audi kategória, sőt. Kifogástalan minőség.
A műszaki oldala majd kiderül, mindenesetre biztató, hogy a brit és francia felmérések alapján a kategóriájában az első 5-ben végzett a megbízhatósági felméréseken.
Igazából ez egyenlőre nem izgat, 5 év garival kaptam. :-)
Másik esélyes nálam a T-Roc volt, de óriási csalódás. Az 1.5 turbo motor izmos, jó választás, de maga az autó külleme, kialakítása, anyagminősége óriási csalódás. Komolyan, egy új Dusterben jobb minőségű anyagok vannak, mint a T-Rocban. Kisebb is közel 20 centivel, mint a Peugeot, vagyis közelebb van egy kis-suv-hoz, míg a 3008 egyértelműen a közepesekhez tartozik, méreteiben gyakorlatilag egy az egyben ugyanaz, mint a Tiguan.
A hibridről szót sem akarok hallani.
Elfelejtve!
Rendben?
Azt utálom..
Benzines azért, mert hidegben nem indul a dízel.
Renault Laguna dízeles autóm nem indulgat hidegben..
Bár az is 6 millió volt, 2014.
Bár a Renault meg a Volvo között valóban nagy a különbség.
Volvo egyébként tetszik, de tesztvezetésre fogok jelentkezni, ott majd kiderül minden...
Ahogy elnézem a konfigurátort a 15 millához, már max. 2 milliót kell pótolni, és Volvo Xc60, benzin, meg jó néhány extra...
Tesztvezetésre jelentkeztem.
Majd meglátom.
"Benzines azért, mert hidegben nem indul a dízel."
Na most ebből három lehetőséget gondolok:
vagy Szibériában laksz. -30 fok alatt tényleg lehetnek gondok.
Vagy az elmúlt 30 évben nem volt dízeled és az öreg örvénykamrás szívódízelekről vannak ilyen emlékeid.
Vagy ha volt modern dízeled, azzal valamilyen műszaki gond volt, ami nem lett kijavítva.
Több saját és céges dízel autóm volt az elmúlt 13 évben. Egyikkel se volt soha indítási problémám. Egy mezei cr-dízel Opel is pöccre indult két hét utcán történő állás után -10 fok alatti hőmérsékletnél is 270.000km-rel a háta mögött. Szóval csak emiatt én nem zárnám ki a dízelt.
"Benzines azért, mert hidegben nem indul a dízel."
B*szki ti szibériában laktok vagy mi a töcs? Ha a rönód x*r (míly meglepetés egy Renaultól :) ) az nem egy dízel motor hibája.
Az a kérdés nem az enyém.
Már csak abból is gondolhatnád, hogy ő csak is hibridet keres, de nekem meg az nem kell...
És férfi vagyok, nem pedig nő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!