Ha napokkal a forgalmi vizsga előtt, még bele kell nyúlni a kormányba néha, illetve 1-2 alkalom kivételével valamit elszúrok, így szinte biztos a bukás?
Az autó kezelésével nincs gond, 27. órán már tudtam a vizsga időpontját, most már közelítek hozzá, de tegnapi vezetésemen is olyan volt hogy 1 óra után hagytam volna az egészet, pl ha nem kormányoz a belsőbe az oktató, akkor totál eltértem volna az útvonaltól.
Index is kimarad néha, ilyenkor szól, de azzal nem vagyok előrébb.
Nem is merek menni vizsgázni mert tudván hogy minden órán volt valami helyzetem, szinte biztos hogy akkor sem lesz másképp, 50 perc nem sok, de vége lehet akár 15 perc után is, elég ha az a k***a index rossz irányba megy pl parkolásnál. Ki sem lehet magyarázni, mert látja hogy bizonytalan vagyok.
Neked így még nem kéne jogsit kapnod, a saját és mások érdekében sem.
Nem a vizsgára kell felkészültnek lenned, hanem a mindennapi vezetésre. Gyakorolj még, te magad érzed, h ez még rád fér.
Index, hátranézés, helyzetfelmérés. Ez ami a legfontosabb.instant bukta ha elfelejted.
Az indulásra figyelj, inkább nagyobb gázzal, hatragurulás nélkül tedd. A sebesség tartás, váltás is fontos, de az előbbi bukó indok, míg utóbbi hibapont.
Van pár vicces város, mikor a külső sáv nem egyenesen megy, hanem lekanyarodik.
S emellett az út felfestései kopottak.
#1
Lehetőségem nincs rá, hogy itthon gyakorolhassak kölcsön autóval, így meg ez a hetente 1-2 alkalom pont arra elég hogy a kocsit tudjam kezelni, de egy reggeli csúcs forgalomban olyan helyen, ahol más 20 éves rutinnal, kezében telefonnal vezet, nem vehetem fel a versenyt ennyi óraszám után.
Ha ennyire bizonytalan vagy, még ne menj vizsgázni. Én vennék még néhány órát.
Az már eleve bukás, ha az oktatónak bármilyen módon be kell avatkoznia.
Ha meg már megvan az időpont, gyakorlásnak jó lesz, hogy szokd a vizsga helyzetet.
Ha sikerül a vizsga én akkor is azt javaslom, hogy vegyél még néhány órát az oktatóval. (van lehetőség gyakorolni jogosítványosoknak is)
Kedves 5# a kérdés szempontjából releváns.
Szerintem, ha értelmesen nem tudsz válaszolni, jobb ha nem is válaszolsz.
Belekötsz a kérdésre adott válaszra, de ezen válaszból rám/ránk kovetkeztetsz, véleményt mondasz.
Személy szerint azért bosszant, nem kicsit, nagyon. De biztos igazad van, kezdő sofőrök, akik életükbe nem figyeltek 4 felé egyszerre.. meg általánosságban a külső sáv nem kizárólagos kanyarodó sáv szokott lenni, Pesten sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!