Peugeot 206-hoz melyik benzinmotor lenne jó?
206 : az összes motor jó hozzá, azért van 1.1 belőle, mert 800 kg önsúlyhoz bőven elég, egy városi bevásárló autónak.
Az 1.4 75 lóerős 8 szelepes pedig bőven úgy megy ,m int egy 1.6 90 lóerő körüli pl : Focus vagy egyéb.
8 szelep : szélesebb tartományban nyomatékos, cserébe még egyszerű szerkezet is, és megbízható.
Az összes motor jó belőle.
Az 1.6 110 lóerős pedig már hibátlan, közel felesleges.
A 2 literes GTI 138 és RC 177 pedig sportkocsik.
Egy a gond a 206-tal : azonos áttételű rövidváltóval szerelték.
Ugyanúgy 2900-at fog 90-nél forogni az 1.4 és a 2.0 RC is.
az az egy baj a 206-al, hogy peugeot... ennyiért már autót is kapsz. Itt elnézést a 206 tulajoktól de rengeteg gond van velük, nagy pénznyelő.
Én corsát néznék inkább
Miért lenne jobb a clio?
Közel azonos blokkot kapott.
Egyébként : nem kell meglepődni, ha a kínálat alját veszitek 200 ezerért, és nyeli a pénzt.
Bármely lefingott autó nyeli a pénzt.
A rengeteg gond : kereken a hátsó híd, 50 ezres sztori, utána már annyi volt.
Ez meg lóf.
1-es vagyok, én opelből szálltam át pözsóba, elegem lett a szétrohadt kasznikból, meg ha össze kellene hasonlítani egy opelt, egy pözsóval...pl az előző opelemhez képest ég és föld.
Inkább azt lett volna könnyebb felsorolni, mi volt jó rajta.(váltó 3-4 nem vette be, vezérműszíjat zabálta, olajat ette, kárpitok lógtak, alig működött rajta valamelyik elektromos kapcsoló, ablaktörlő, fűtőventilátor, ablakfűtés, gyújtáskapcsoló szétugrott, önindító alig tekert, és rohadt mint egy olajos hordó a kertben kb.
Ráadásul ismerem az újabb opelokat is, azok még rosszabbak. VW-kről nem is beszélve.
Ráadásul evvel az 1.4-gyel el tudok mászkálni 4.5 literből is országúton, én is meglepődtem rajta.
Viszont igen, a hátsó hidat nézd meg feltétlen, rugóztasd be nyitott csomagtartónál, nem szabad nyekeregnie, kopognia(rossz úton) 60 rongyos művelet az aszódi futóművesnél.
Én 206ból (1.6 16v NFU) ültem át egy 7es golfba. Bár ne tettem volna...
Felsorolom a pug hibáit ami 7 év alatt előjött:
Gyújtótrafó
Szelepfedél tömítés
Indexkar kopás
Fűtőmotor
Fűtéscsappantyú
Önindító
Ez 7 év alatt jött össze, és kb 200.000ft-ot emésztett fel.
A golf ( 1.4 tsi) hibái:
Ajtóelktronika
Can gateway
Riasztó (gyári)
Szelepvezérlés állító rendszer
Kettőstömegű lendkerék
Főtengely szimering (váltó oldali)
Klimakompresszor
Generátor szíj feszítő
2db féltengelycsukló
Kézifek
Turbó
Állandó olajfogyasztás
2 év alatt elnyelt 1.700.000 (Igen jól látod! Egymillióhétszázezer!) ft-ot.
Aki szerint a peugeot rosz autó, az csak képről látott olyat.
"Miért lenne jobb a clio?"
Nekem egyszer egy igazi francia öreg mondta, igazi autófanatikus a mai napig, hogy benzinesbőé Renault, dízelből Peugeot. Ha jól belegondolsz, van benne valami, bár mostmár az 1.5 DCI-k is nagyon jók.
Másik: nagyon régi szaki a Renault márkaszervízben mondta, hogy ilyen 1.6 alatti Renault blokkot egyszer kellett megbontson vezérlésátugrás miatt, ott is előzőleg valami gubanc volt. Amúgy ezek nem halnak meg egy ilyentől, mint sok más benzines. Ez sem gyenge szempont.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!