Hogyan lehet 18-25 éves autókat megmenteni a porrá rozsdálástól?
18 éves autómnak egyetlen baja van: a rozsda.
Most hegesztették nemrég az aját, és a kérdés az hogy vajon meddig lehet hegesztenni, és foltozni az alját, mivel lehet esetleg teljesen megállítani a rozsdálást és mikor kell az autót elengedni és elvinni a zúzdába emiatt?
Minden meglátást szívesen veszek.
Elvileg mindent meg lehet oldani,darabokra is lehet szedni egy karosszériát,és akár nagyobb részeket is ki lehet vágni,cserélni,lakatolni,csak az a kérdés,hogy megéri e a munka,az idő,és a ráfordított pénz.
Értelemszerűen amikor már statikailag fontos helyeken rozsdásodik szét egy kocsi,pl. főtartók,tornyok,akkor már az autó biztonságtalan és veszélyes,ilyenkor általában már a mai világban nem szabad,illetve nem érdemes fenntartani tovább a kocsit,nem beszélve arról is,hogy ocsmány esztétikailag is egy ilyen járgány.
Ez erősen függ az autó értékétől is. Haverom 2005-6-os A6-osa megindult pár helyen, díszlecek alatt, küszöb meg apróságok ( amúgy szép volt az autó ). A lakatos 400 000 feletti áron vállalta volna - a srác egyből el is adta :D
Hülye példa: egy Escort már kb porrá rohadt ennyi idősen viszont a kocsinak értéke nincs. Kijavítod a küszöböket, alját, ajtók alját, nyúlványt és a munkadíj a másfélszerese az autó értékének, egy ilyenbe már felesleges belefogni szerintem.
Vannak öreg, kevésbé rohadós típusok ( Audi 80/100, néhány Volvo stb) ott némi ráfordítással az autó élettartama kitolható akár plusz 10 évvel is. Ilyen esetben már meggondolandó a beavatkozás.
Én ilyen irányban közelítem meg: ha az értékéhez képest sokat kell beletolni és látszólag szélmalomharc akkor zúzda.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!