Létezik olyan ember, aki egy 20 éves jól állapotú benzines Honda Civic-ért új műszakival ad 400-500 ezer forintot vagy 1200- 1500 Eurot?
Van egy 18 éves Hondám, amit most még nemrég átnyomtam a műszaki vizsgán kapott még 2 évet. Az eredeti tervem az volt vele hogy a következő műszaki előtt ha bármi baja lesz már nem költök rá semmit, hanem eladom kb kilóra a méhtelepen.
Viszont ha esetleg átmegy 2 év múlva is minimális költséggel, akkor se naygon tartanám már meg és felmerülne a kérdés, hogy kinek adnám el és mégis mennyiért? Addigra kb 150 ezer kilométer lesz benne. Most van benne 141 ezer.
Németországban vagyok és megnéztem neten, hogy az ilyen 20 év körüli jószágok új műszakival 1200-1600 Euro körül mennek. Illetve nálunk is hasonló az ára forintban.
Az hogy ennyiért hirdetik az egy dolog, viszont a kérdés felmerül:
Létezik olyan ember aki ki is fizet ennyi pénzt egy ilyen autóért új műszaki vizsgával?
Vagy marad a méhtelep előbb utóbb?
Ahogy írtam, hogy ennyiért hirdetik az egy dolog...
Ha jo allapotu en siman kifizetek erte annyit.
Nemreg vettem egy 1.6os suzukit az is 20 eves 300 ezerert de nincs benne 100 ezer km se es minden szerviz papirja megvan es az akkor kaphato osszes extraval egy idos partol vettem tenyleg mint ami a mesebeli hirdeteseknel de ez kivetelesen valos volt
2.: Azért mert jelenleg jó állapotú, de nem biztos, hogy két év múlva is az lesz. 18 éves járműről beszélünk. 1400-as motor, 141 ezer kilométerrel.
Akármiylen marhaság történhet két év alatt, ami miatt fennakad a vizsgán.
És akkor a német javítási költségeket még meg se említettem....
Simán, miért ne?
Egy régi, de jó állapotú, karbantartott autó simán ér ennyit.
Ha megvesz az ember egy hulladékot, és autót akar faragni belőle akkor sem fog olcsóbban kijönni(sőt..)
Ráadásul a Civicnek azért elég nagy rajongótábora van(már talán kicsit le is örlődtek, nem csak a tuningjóskák vannak benne, hanem rendes fanatikusok akik építenek is a színvonalhoz nem csak rombolnak), akiknek simán megér egy szép állapotú Civicért ennyi pénz.
Sőt ha gyári, és nem vmi szétfaragott cuccos, akkor lehet hogy mégtöbbet megér gyűjtői körben.
Sajnos ezeknek az autóknak a nagy része átment már pár tuningjóska kezén, akik "elfelejtettek" olajat és egyebet cserélni benne, mert kellett a pénz a 3 méteres szpojlerre, meg a racsing kormányra.
Köszönöm a pozitív kommenteket.
Mit jelent az pontosan, hogy "gyári fényezésű" illetve "gyári és nem szétfaragott" ?
Az autó piros, de már elég matt, fakó...18 év....látszik, hogy nem mai darab.
Kisebb lefestett, cicomazott karcolások vannak rajta, de ugye melyik 18 éves autón nincsenek...?
A 141 ezer kilométert sajnos biztosan nem lehet tudni, hogy valós-e, mert már én is használtan vettem 131 ezer kilométerrel.
Dea motornak nincs semmi baja, és tény, a régi Honda motor tényleg angyon erős. 75 lóerős, de amikor a német autópályán a 75 lóerős 18 éves Hondával a vadiúj 200 lóerős Audik meg BMW-k között 140-150-nel nyomul az ember....huh na ezt csak az tudja milyen, akinek régi Hondája van :D,:D. :D
Ja igen...140-150 tovább már általában azért nem merem nyomni neki, mert már félek hoyg egyszerűen elrepül aztó....:D
150 feletti tempóhoz már kevésbé van mega stabilitása, viszont a motor még bírná felfelé, minnen további nélkül :D, :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!