21/26 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Spritmonitoron az A4 ezzel az 1.6-al meg 8 felett eszik. A Skoda se lehet kevesebb, a Jetta az egy szedán Golf 5, ott lehet 7 körül az átlagfogyasztás, de dinamikára nem lenne jobb mint a Lacetti. Illetve a Lacetti után egy Skoda vagy Jetta/Golf fenntartása is tud meglepetést okozni, de azok még mindig eltörpülnek egy Audi A4 B7 fenntartásai mellett. A független lengőkaros futómű, az 1.4 tonnás kasztnihoz a fékek, a gumik többszörösébe kerülnek mint a Lacettihez. Felszereltség is szeret benne bedögleni, 1-1 ablakemelő 30-40 ezer ft, egy klimakompresszor ha megadja magát a legtöbb szervizben 200 alatt nem cserélik illetve újitják fel a rendszert. Plusz ha ne adj Isten sérül, karosszériát javitani is nagyon költséges lesz. Jól néz ki, szép autó, meg eszméletlen kényelmes, a magyar utakat nagyon szépen német autópályává varázsolja a futóműje, de ilyet akkor vennék, ha mindig lenne fölösleges fél millióm amit váratlan meghibásodás esetén a kocsira tudok költeni. Szóval csak annyit akarok mondani, hogy jól gondold meg, hogy vétel után te ezt a fenntartást tudod-e úgy vállalni, hogy az ne okozzon gondot, nélkülözést, különben butaság belemenni.
22/26 A kérdező kommentje:
Köszi a választ , hát ahogy nézegettem az árakat én meg pont hogy nem találtam akkora nagy különbséget az audi-chevrolet közt.. féktárcsa kb 5 ezerrel tér el ..Unixnál amúgy is van kedvezményem , én inkább itt a motorra lettem volna kíváncsi .. Dízelt is sokan mondták , de én attól tartok.
2018. okt. 14. 11:30
23/26 A kérdező kommentje:
Most néztem jobban utánna , sok alkatrésznél még olcsóbb is az audi :) Sok ember mondta hogy drágább lesz az audi fenntartása , ezt azért mondják mert azt hiszik hogy annyiba kerul a Lacettihez az alkatrész mint egy Swift hez. Stabilizátor egy árba van , kuplung tárcsa a leg olcsóbb a lacettihez 23ezer audihoz 10ezer,lengéscsillapító egy árba van , lengőkar a lacettihez 10 ezer ft-al drágább. Féktárcsa egy árba van, fékbetét is . Kormány gömbfej egy ár , kerékcsapágy egy ár , szinte majdnem minden egy ár . Annyi hogy az audiba a kettős tömegű 190ezer Ft.
2018. okt. 14. 15:37
24/26 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1.6-ban nincs kettőstömegű. Ja és ne a legolcsóbb leggagyibb alkatrészt nézd, mert az annyit is ér. A LUk vagy SACHS kuplungtárcsa 40hez közelit. Lacettihez van Valeo ami már jó, 20 körül. Ez csak egy, de a többit meg se nézem, mert már elkezdted magad győzködni hogy kell az az Audi. 1.6-hoz mondjuk tényleg olcsóbbak a dolgok mint egy nagyobb motorral szerelt változathoz, de 1.6-ot meg már leirtuk mért hülyeség megvenni. Ja és nézz utána felszereltséghez tartozó dolgoknak is. Plusz szerviz válogatja mit mennyiért vállalnak. Tökmindegy hogy elhiszed-e vagy se, nem fogsz jobban járni vele.
25/26 A kérdező kommentje:
Egyáltalán nem éltem bele magam , csak próbáltam jobban utánna nézni . Nekem az unix ír az 1.6 oshoz kettőstömegűt , na de mindegy is , nekem ezekkel az árakkal nem lenne bajom mert a lacettibe is a legjobb alkatrészek mennek , itt inkább tényleg azon van a hangsúly hogy kicsi az 1.6 102le ehez a kasztnihoz .
2018. okt. 15. 11:11
26/26 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Ezt a 12 litert fölösleges szajkózni, nagyon jól ismerem azokat a motorokat, ha neked tényleg annyit evett akkor azzal komoly bajok voltak, vagy csak kitartóan kiállsz egy fals kijelentés mellett, mindegy."
Igen, tényleg ennyit evett. Lehetséges hogy volt valami olyan rejtett baja a motornak, ami a kocsi mindennapos használatársa, működésére, menetteljesítményére nem hatott ki, viszont a fogyasztást nagyban megnövelte. Első autóm volt, friss jogsival, szóval én ebből kb semmit nem vettem észre, csak annyit, hogy baromi sokat fogyaszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!