Miért rángat hideg motorral az autó?
Renault Clio II 1.6 16V
Beindítás után meg szoktam várni azt az ~1 percet, amíg a fordulatszám leesik alapra, 1000 alá.
Ha ezt nem várom meg és rögtön indulás után, hideg motorral gyorsítom az autót - gázt adok, néha 1-1 másodpercre "elenged" a motor, mintha elmenne az ereje.. ezt addig csinálja, amíg rendesen fel nem melegszik, aztán jó.
Gyújtótrafók, gyertyák nemrég cserélve, olajcsere áprilisban volt, nem megyek sokat vele, inkább rövidtávra használom, hetente egyszer hosszútávra el szoktam vinni.
Mi lehet a hiba? Mit kellene cserélni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
A szívatóval lehet a gond. Hideg motorba több benzint kell adagolni és ha ez az automatika nem működik rendesen akkor lehet ilyen gond.
Persze lehet hogy ennél a típusnál ez teljesen normális mert nem oldották meg rendesen. Ezt nemtom
Téged. Hideg motorral finoman bánnunk, amíg nem üzemmeleg.
Később jön a kérdés, hogy mitől kell motort cserélni az autóban?
Hidegen 2-3 ezer között kell tartani a fordulatot, sem alatta, sem felette nem lehet.
Nem a fordulatszám a meghatározó, hanem a vízhőfok.
Köszönöm, lehet rossz napod volt, de nem vagyok tárgy ("Mit?" volt a kérdés).
Finoman bánok vele, 3000 fölé nem engedtem, akkor is csinálta.
Az utóbbiról, mint ahogy írtam, tudok.
Nekem is Clio II-m van, csak RS. Ez egy védelem benne. Gyárilag le van szabályozva a fordulatszám 2000 környékére, amíg a motor be nem melegszik. Így nem lehet túlpörgetni hidegen. Az autó tesztjében is írták annak idején:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!