Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fékmunkahenger probléma....

Bodor Péter kérdése:

Fékmunkahenger probléma. Esetleg valaki infó?

Figyelt kérdés

Halihó! kellene egy kis segítség. (E91 320D 177LE)

A fékem idáig rendben működött, de már nagyon kopott volt a betét, így kicseréltem (első). Minden fajinul vissza a helyére, ugye a fékmunkahengerbe visszatapostam a pedállal a folyadékot amit kipréseltem a visszanyomáskor, és azt hittem hogy kész is vagyok. Na igen, ha nincs rajta a gyújtás kemény a fék ahogy kell, de ha beindítom a motrot akkor a pedál ahogy nyomom úgy szépen lassan bemegy padlóig?

Hol mehet el az olajnyomás ha jár a motor? Sehol nem látszik fékfolyadék folyás, és nem is bontottam meg, hogy le tudott volna levegősödni.


2018. okt. 5. 20:00
 1/6 anonim ***** válasza:

Ha a főfékhenger adta meg magát,akkor a motor szívhatja be és így jut a fékfolyadék az égéstérbe.Ezért nem látsz sehol szivárgást.

Ha pici levegő jutott még is bele,mert valamiért kiürült a tartály az is produkálhat ilyen hibát, mikor van vákumos rásegítés.

Lehet még a valamelyik munkahenger is,ha pedál lenyomásakor a porvédő alá megy a folyadék,de ez meg jelenik aránylag gyorsan,de a kerék takarja és ezért csak később látható.

A lényeg,hogy ha te nem találod meg az okát ennek,akkor okvetlen szerelő,mert sokan lesznek életveszélyben az utakon veled együtt,amég a hiba fennáll.

2018. okt. 5. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Na.. álljunk meg kicsit.

Járó motornál az erősen letaposott fékpedál normális, ha lassan beljebb megy majdnem a padlóig. Ez annak az eredménye, hogy dolgozik a vákuum pumpa és teljesen normális jelenség. Normál használat mellett nem venni észre.

Próbáld ki: Indítsd be az autót, hogy vákuumot termeljen a fékrásegítőnek. Ez pár másodperc járatás. Ezután állítsd le és taposd be a féket. Be fog menni egy pontig, ezután megáll. Ha most míg nyomod beindítod a motort, érezni fogod, hogy beljebb megy a pedál, mert a vákuum pumpa a fékezésnél elhasznált negatív nyomást vissza termeli. Ha álló motornál nm esik be a pedál hosszú másodpercekig nyomvatartás közben sem, akkor nincs semmi gond.

2018. okt. 5. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Majdnem minden dízel autó ilyen, hidd el, autószerelőként volt már dolgom néhánnyal. Menet közben azért nem venni észre, mert nem kell így taposni a pedált a fékezéshez. Piros lámpánál megálláskor is érezhető a jelenség ha a szükségesnél erősebben kezded nyomni a pedált.
2018. okt. 5. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Álljunk csak meg.A kérdező azt az infót adta,hogy padlóig megy be a fékpedál.

Na ez nem ok.

Ezért írtam az 1-es válaszom.

2018. okt. 5. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
A hiba a felhasználóban volt... Bocsi, benéztem, de F Astra után minden komolyabb technika újdonság. Nálam valóban az az eset áll fent hogy pl piros lámpánál azért nem vettem ezt észre idáig mert ott nem tökig nyomom a pedált. Menet közben minden rendben, a szokásos módon működik, csak ugye amikor összerakja az ember, akkor álló helyzetben másképpen nyomkodja a pedált (izomból csak hogy tuti legyen a teszt...) és ez paráztatott be. Menet közben minden fékezés után visszakeményedik. Köszönöm az infókat, tényleg én voltam az analfabéta a témához
2018. okt. 5. 22:43
 6/6 anonim ***** válasza:

Igen 1-es igazad van, csak sejtettem, hogy mégsem teljesen padlóig megy az a pedál.

Kérdező: nem lehet mindenki mindenben jártas :)

2018. okt. 6. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!