Aprilia tuareg 125 wind, terhelés után füstöl?
Figyelt kérdés
Adott egy aprilia tuareg wind 125, rotax 123-as blokkal, es 28-as dellorto phsb karbival, az lenne a motorral a probléma, hogy már teljesen üzem meleg állapotban, nagyobb terhelés után mikor vissza áll alapjáratra egy kis idő után ( 1-2 másodperc) elkezd füstölni, inkább fehéres füsttel, és fordulaton kell tartani, mert különben befullad, miután ezt produkálja menetben, magasabb fordulaton elkezd szaggatni és nem pörög ki, hidegen illetve "közepessen" meleg állapotban nem csinál ilyet. Hütővíz nem fogy, és miután kiveszem a gyertyát az meglehetősen olajos, kiszoktam égetni a gyertyát és utána müködik ismét, de ez már másodjára fordul elő, mellesleg a motor még bejáratós szóval max. 8000ig pörgetem, de igyekszem azért 4000-5000 felett használni, hogy ne köpje be a gyertyát.1:40es keverékkel használom, és repsol 2t full syntethic olajat használok.Előre is köszönöm a válaszokat.2018. okt. 2. 09:14
1/1 anonim válasza:
Bejáratáshoz lehet alacsonyabb hőértékű gyertyát használni hogy ki tudjon égni. A hőértéknek inkább nyélgázon van jelentősége, de azt most ugye kerülöd a járatás miatt. A karbit ne piszkáld addig amíg nem járódott be, addig csak jó neki ha sok anyagot kap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!