Ilyen kondíciókkal megéri dízelt vásárolnom?
Városban, hét közben nem használnám. Hétvégente azonban egyhuzamban leautóznék vele autópályán 100+100 km-t, továbbá havonta egyszer egy 1000-est. Ez így ugyan nem éri el az évi 20.000-t sem, de így, ez idő alatt meg tudnék spórolni az üzemanyagon, alsó hangon, 100-150e ft-ot.
Mit javasoltok, vágjak bele egy jobb hírű, modern cr-dízelbe, vagy nyeljem le a többletet, a (jobb esetben) problémamentesebb benzinessel?
Előre is köszönöm a tippeket, véleményeket!
Jogos, rossz a megfogalmazás: hétvégente alap 100, esetenként plusz 100-zal kiegészülve.
A konkrét kiszemelt egy valós, leinformált, első tulajos Honda 2.2 i-dtec, 266 ezerrel, 2012-ből. Ráhagynék a vételárra plusz egy misit, az esetleges jövőbeni, váratlan eseményekre.
Ugyan így használok én is dízelt már 7 éve csak én 240+240km-es autópályás etapokkal. Soha nem volt kormolódási, se dpf regenerálási gondom.
266ekm-rel én azért meggondolnám. Na nem azért, mert az az autó már rossz lenne. Hanem mert észre sem veszed úgy elszáll pár év és máris 300-400ekm körül jár az órája. És onnantól már elég nehéz lesz továbbadni. Ha jól számolom nálad kb 22.000km szaladna bele évente, ha semmi másra nem használod. 4-5 év alatt megvan egy százas...
Uraim, köszönöm az érdemi hozzászólásokat, sokat segítettetek!
#3: új nézőpont, de valóban, ismerve a magyar piacot, ezt is számításba veszem!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!