Miért csak a francia autókat szidják? A három francia autómárkából melyik a legjobb?
Nem biztos, hogy jól állítod be a dolgokat.
3 éve, 3 éves használt autót vettem és közelébe se voltam a szerviznek.
Ha választanék a kínálatodból Peudeot-t vennék.
De nem mindegy, hogy benzin vagy diesel és vannak jó meg nem olyan jó szériák/modellek.
Nekem 7éve van renaultom a feleségemnek 10éve és egyikhez se kellett még kötelező szervízen kívül hozzányúlni!Nem értem miért szidják őket!
Múltkor egy okos ismerősöm aki egyterűt akar venni meg akarta nekem magyarázni hogy a scenic a legmegbízhatalanabb,úgy hogy nekem 6évig scenicem volt és soha nem volt megbízhatósági gondom!
Ez szerintem csak azért van mert valamit szidni kell mindig, és nem a német faroknövelőket fogják logikusan!
A német Dekra minden évben készít egy listát az autók menetközbeni meghibásodásairól az ADAC, a gyártok asistans szolgáltatásai, és a viszgahelyek jelentései alapján a legmegbízhatóbb autóról. Pl.:
Angol autós szaklap felmérése a 4 évnél fiatalabb autók meghibásodásairól. Ez is megér egy misét:
A legmegbízhatóbbak a japánok koreaiak. 19 helyen (31 gyártóból) a Renault. Messze utánnuk a többi francia. Legsz@®abbak a Jaguár és a Land Rover.
Azért az durva, hogy az első 4 évben a Renaultok 20% produkál valami gebaszt. Mig a japánok 0,5 % alati meghibásodással rendelkeznek.
Igen, és a kapitalista rendszerben, ahol bármit megvehetsz, mi az öreg istennek maradt a piacon a Fiat, a Renault, az Opel vagy valamelyik másik szidandó, hiszen ha bármi mást is megvehettek ha az említettek mind rosszak voltak, tehát ezeknek a cégeknek évtizedekkel ezelőtt meg kellett volna szűnniük és mégsem tették...
Kb. úgy indult a dolog, hogy a magyar autópark kezdetben szocialista rémálmokból állt. Viszont ezeket a gépeket egy darab tízes villáskulccsal illetve egy kalapáccsal valamint némi káromkodással szerelhetted...
Ezekhez jött a hazai gyártású Suzuki, de legyünk őszinték, az egyes Swift bizony már a gyártás kezdetekor sem volt új modell, egy eléggé egyszerű autó volt. (Nyolcvan-valahányas a konstrukció) Szintén nem volt az Opel gyártásának a csúcsa az Astra. Értsd, jó kis autó volt, de nem a kor csúcsmodellje. Na, a Lada-Swift-Astra háromság adta az ezredfordulóig az autópark zömét. Kb. ehhez értettek a szerelők, ami ettől eltérő volt az már bonyolult volt és persze szar is...
Egyes autók eléggé lecsupaszítva, szinte provinciális kivitelben kerültek Kelet-Európában forgalomba. Biztos vagyok, hogy Németben nem is árultak 55 lovas Skoda Fabiát. 55 ló volt egy majd másfél tonnás kasznival, a fogyasztását liter helyett hordóban mérték, főleg a kombinak. Na, akkor a Skoda is kaksi...
De ilyen provinciális verda volt a Renault Thalia is.
Komolyabb francia vagy olasz autó is gyakran csak használtan került a tömegekhez. Mert kétmillió felett volt...Ez a kétmillió volt a lélektani határ.
Komoly, nagyvérű nyugati gép(Merci, Audi, BMW, Volvo) újként aztán csak nagyon kevés emberhez került. A nagy tömeg ezeket is használtan, sokszor behozva-lefingva ismerte meg.
Ha most lenne pénze az átlag magyarnak mondjuk négy-ötévente hatmilliót költeni egy új autóra, akkor jobban szóródna az autópark összetétele, illetve volna összehasonlítási alapunk. Nem a tízéves provinciális VW Polo vs a tízéves Wagon R+. (Ja, a Wagon R+ alapja a Wagon-R egy 700 köbcentis Kei-Car alias rizsrakéta volt. Azóta is gyártódik Japánban, csak persze a neve ugyanaz.)
"De ilyen provinciális verda volt a Renault Thalia is."
Most nem azért, hogy nekem is van egy Thaliám, de sosem értettem, miért szólják le ennyire ezt az autót. Abszoút igényes, kényelmes, élhető autó, sokkal jobb, mint egy Logan pl, amivel összeszokták hasonlítani. A többi mondandóddal egyet tudok érteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!