Magyarországon miért vannak sokan ennyire ellene a turbóbenzines motoroknak?
Én nemrég vettem autót, kimondottan ilyet kerestem.
Mi is a baj a turbóval?
A dízelből közel 20 éve nem készül turbó nélküli.
A szívóbenzineket már akkor temetni kellett volna, amikor a szívódízelt,a szívóbenzineknek nagyon rossz a hatékonyságuk,egyszerűen pazarlás turbó nélkül legyártani őket.
A nép többnyire az 1,4-1,6 szívókat motorokat vette, na ezek kb semmire sem jók.
-Városban kortyolnak, magas a fogyasztásuk, egy 1.6 városban 9 litert is becuppant.
-Autópályán magas fordulaton üvöltenek és ott sem csökken a fogyasztásuk.
-Erőtlenek, még egy alsó-középkategóriás kombit is kihívás nekik mozgatni, bizony még egy 1.6-os-nak is, ,hogy mozduljon ki kell nyomni a szemét.
Vajon véletlen,hogy az alsó-közép (Octavia,Mégane..stb) illetve a középkategória járműveinek többsége dízelmotorral került eladásra anno?
Egy turbós viszont autópályán is a fülnek kellemes, alacsony fordulatszám tartományban "dorombol",nem üvölt, de mellette húz is.
A fogyasztása alacsonyabb, nem sokkal, de alacsonyabb, mint egy ugyanakkora szívónak.Vezetni sokkal kényelmesebb őket.
Mert nagyobb a fogyasztásuk, és itt is nagyobb eséllyes hibásodik meg valami.
A6 2,0 tfsi 10 liter benzin
A6 2,0 tdi 6 liter gázolaj.
Azért a 4 literért vesznek dizelt..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!