Jó ötlet megvenni?
Figyelt kérdés
Keresek már néhány hete Audi A3 8P-t. Most találtam egyet, ami patika állapotú, viszont van rá írva egy stage 1-es soft. Az autó 140 lóerős BKD motorkodú,kicsit több mint egy éve van softolva.
Kivülről tényleg patika állapotú, viszont mennyire jó ötlet chippelt autót venni?
Normális válaszokat kérnék.
2018. szept. 16. 09:36
1/9 A kérdező kommentje:
A tulaj szerint 190 lóerő jelenleg.*
2018. szept. 16. 09:38
2/9 anonim válasza:
Nagyon sokan esküsznek a chipre, hogy semmi károsodást nem okoz az autónak, én azonban nem hiszek ebben. Maga ez a 2.0 TDI jó konstrukció, kicsit túl is van méretezve, de akkor is. A kuplung, váltó, és a dugattyúk meg szokták érezni a plusz lovakat, hosszútávon mindenképp rövidül az autó élettartama. Sosem értettem, hogy miért kell mindig mindenből több lovat kihozni, mint amennyit tud, sokan csakazértis megcsippelik az autót. Ha meg is venném, szerintem menne rá vissza a gyári soft + új olajpumpa tengely.
3/9 anonim válasza:
Nem csak a plusz lóerők miatt csippelik ezeket a motorokat. Van egy szebb kifejezés is erre a csippelésre. Mégpedig motor vezérlés optimalizálás. És egyáltalán nem hülyeség és kárt se tesz a motorba. Pont az a lényege, hogy jobb lesz még a fogyasztás is lényegesen. Sok motor lényegében sokkal többre van tervezve mint a gyári érték és szoftveresen van a motorvezérlő lebutítva. Én biztos hagynám.
4/9 anonim válasza:
Én is megvenném és hagynám. Én is most akarom a kocsit stage 1 remappoltatatni. A kettesnek pedig igaza van. Ez inkább motoroptimalizálás, és nem "chip tuning". Kisebb fogyasztás, több lóerő, jobb gyorsulás, jobb gázreakció. Külföldön nagyon népszerű. Audikat, BMW-ket, merciket, ST focusokat úgy hordanak optimalizálni/chippelni mintha a kötelező szerviz része lenne. Magyarország meg gondolkodásban mindig elmaradottabb, pénzben meg csóróbb, így otthon annyira nem népszerű a dolog.
5/9 A kérdező kommentje:
Ezek szerint nem kell félnem annyira a chipptől, köszönöm szépen az eddigi válaszokat!
2018. szept. 16. 15:02
6/9 anonim válasza:
Igen, megoptimalizálják, hogy 50, azaz ötven lóerővel többet tudjon a motor, és az a +50 ló optimálisan hat minden alkatrészre, persze.
7/9 anonim válasza:
8/9 anonim válasza:
7-es
Most aztán meggyőztél. Szépen megmagyarázza itt mindenki, hogy mennyire optimális is az, ha az autóban 50 lóerővel több van, mint kéne :D Valaki anno nagyon jól kitalálta ezt a szót, így mindenki el is hiszi, hogy mennyire is jó ez a csipptuning :D
9/9 anonim válasza:
8-as! A srác azt írta, hogy a tulaj szerint 190 ló jelenleg. Én azért rátenném egy dinora. Nem olyan biztos az az 50+ lóerő. Az már lehet tényleg sok lenne az egyéb alkatrészeknek, de szerintem ettől valamivel kevesebb, nem hiszem hogy olyan megterhelő lenne a kocsinak. Kérdező, ha leírod ide pontosan hogy milyen tipus, milyen évjárat és milyen motor van benne, akkor lehet hogy utána tudok nézni, mennyit szoktak kihozni belőle stage 1 remappal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!