Minden dízel autó motortere olajpárás valamilyen szinten?
Kicsit érdekes, amiket írtok. Az egyik autó 2007-es volt, a mostani 2012-es gyártású. A motorfedelet eltávolítva mindkettőnél fennállt a jelenség. Alig látható a dolog, de az ujjam ha végighúzom, akkor fekete lesz az ujjam egy kicsit. Mondjuk az egyik autónak (a 2007-es) ismert problémája volt, hogy könnyezett a turbónál az olaj, mondjuk ott magyarázható ezzel a dolog. Viszont a másiknál sehol semmi látható szivárgás. Én arra jutottam, hogy a dízelek már ilyenek.
Holnap megnézem a kollégám dízelét is, és a szerelőt is meg fogom majd kérdezni, hogy mi is van.
Nem csak a kintről bekerülő normál port látod?
Nálam mondjuk hozzá tartozik, hogy a 2005-ös auóm motorterét is rendszeresen takarítottam. Ez azt jelenti, hogy kb fél évente a motorteret átfújkáltam kopresszorral. Az elérhetű műsanyag alkatrészeket áttöröltem műanyagápolóval. Így nem volt koszos, olajon, sehol. 13 évesen teljesen újszerű volt a motortér kinézete.
A mostani autóm 2018.02. havi. Még csak por nyomait is alig lehet a motortérben felfedezni, nem hogy olajat.
A céges autók, amiket vezettem eléggé elhanyagoltak voltak ebből a szempontból is. Már 6-7 évesen is csurom retek, olajsár volt kívülről a blokk. De ez igaz a benzinesekre, dízelekre egyaránt.
7-es
De, valami ilyesmiről lesz szó. Én nem mosom elvből a motorteret, viszont kifújni, áttörölgetni lehet nem lenne rossz ötlet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!