Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért vicces, ha egy férfi...

Miért vicces, ha egy férfi 125-ös choppert vagy túragépet vesz?

Figyelt kérdés
Motorvásárlás előtt állok; de jelenlegi életvitelem nem engedi meg a hosszú túrákat, nincs annyi szabadidőm. Így felesleges a sok köbcenti, lóerő meg nyomaték, ha csak városba használnám. Kilyukadtam a 125-ös gépeknél. Robogó volna igazából az ideális, de én meg szeretnék váltogatni. Yamaha Drag Star, Honda Shadow, Honda CBR, Yamaha YBR, Derbi Mulhacén, ezek tetszenek. Mindenki nevet rajtam, hogy ilyen kicsi gépet veszek, hülyén nézek majd ki rajtuk. Sokan járnak 50-es robogóval érett emberek, én meg nevetségesen festek egy belépőszintű nagymotoron? Ez hogy van?

2018. szept. 5. 19:22
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
85%

Ezért jön a lepontozás...


De....


Aki kismotort vesz városra, minek akar choppert? Mert egy choppernek nem áll jól a 125 CCM.


A choppernek nagy, melyhangú motor áll jól, ami menetközben is megtartja a hangot, mert nem pörgeted 12 ezerig hogy menjen..

2018. szept. 5. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

Én nem pontozlak le. Kizárólag városi használatra milyet vegyen az ember? A 125-ös pont oda jó, tartja a forgalom ritmusát, nem szenvedés vele a közlekedés. Országúton persze vérszegény, de oda nem is mennék vele, csak nagyon elvétve.

A Drag Star meg a Honda V2-es, 55-65 közötti tempónál még duruzsolnak, nem szenvednek.

2018. szept. 5. 19:51
 3/14 anonim ***** válasza:

Nem azért de nekem az első motorom volt egy 600-as naked, utána pár évvel később gyorsasági vonalon folytattam tovább szintén 600-assal 125 lóerővel.

Sose jártam vele az Adrián, Romániában, Alpokban mert nem engedi a pénztárca, és ilyen távokra még autóval is meggondolnám, meg nekem a motor a száguldozást jelenti, ezen nincs mit szépíteni, munka után haza érek pihenek egy kicsit, utána kimegyek addig míg világos van mert könnyű fejre állni itt a Bükkben, aki járatos errefelé az tudja hogy a sötétedés nehezítő körülmény, ahol engedem 90-120 között, ott egy 19-20 óra magasságában már 50-60.

Több élmény van néha 2-3 óra gurulásban, fel a hegyre le a hegyről, egy-két szünettel, mint levezetni Miskolcról, Siófokra.

2018. szept. 5. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

Réges régen egyik spanom vett egy 125-ös Virago-t. V2, amiből az egyik henger csak kamu henger, valójában egy hengeres. Két emberrel meglepően jól ment ( nyilván kategóriájában, nem ilyen 1200-es sor4-ekhez képest ).


Igazából árban a 125-ös motorok sem olcsóbbak lényegesen ebben a kategóriában, mint a nagy motorok. Can a hahun egy 125-ös Drag Star 990-ért, ennyiért igazából már vehetsz bármint, mondjuk egy 535-ös Viragot :)

Fenntartásban olcsóbbak valamivel, mint a nagy motorok,de azokban meg több az élvezet.


Szerintem városba - ha csak oda használod - teljesen jó a 125-ös is :)

2018. szept. 5. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
Mondom, nekem tényleg csak városi használatra kell. Nincs értelme még egy 600-as gépnek sem, az nem erre van kitalálva. Munkába járnék vele, meg haza. Hogy kicsit élvezzem is a motorozást, nagy kerülőkkel tenném meg az útvonalat. :) Azon lepődtem meg nagyon, hogy minden ismerős somolyog rajta...
2018. szept. 5. 21:05
 6/14 anonim ***** válasza:
Értem én, hogy csak városban használnád, de én 250 ccm alá nem mennék. Ha van egy kis tartalék benne, az néha kimenthet helyzetekből, mondjuk akár egy necces előzésből. Egy 125-ös azért elég gyenge. Ráadásul a nagyobb köbcenti ugyanannál a sebességnél kevésbé erőlködik, így tartósabb is.
2018. szept. 5. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%
Haveromnak van egy 125-ös chopperje, elég vicces szerkezet. Az 50-re gyorsulás is már elég komoly kihívás neki, és a 100-at is nehézkésen éri már el. De nem is ez a gond, mert lehet a haverom motorja nem is 100%-os, hanem az a vonyító, erőlködő hang, mikor egy nagy chopperen feszítesz, mert másképp nem is lehet rajta ülni. Lát az ember egy chopperen, aztán hirtelen elkezdi keresni, hogy honnan jön a robogó hang... Elég vicces, sőt, kínos szitu, mikor kiderül, hogy a chopperből jön az a hang. Ettől már sokkal jobb választás egy robogó, vagy akármilyen váltós motor, rugalmasabb is, és nem vicces.
2018. szept. 5. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

Mert nem illik ezekhez a stílusú motorokhoz a kis köbcenti.

Ez olyan mint amikor az 50 kilós srácok izompólóban mászkálnak. Külön-külön nincs vele baj, de együtt az összhatás nevetséges.

Vegyél egy robogót, vagy egy endurót, vagy ha tudsz kicsit szerelni, akkor egy régi MZ ETZ-t ha nem szeretnél nevetséges lenni. Felőlem amúgy azt veszel amit szeretnél, csak a kérdésre válaszoltam.

2018. szept. 5. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:
Oké, a chopper lehet mégse jó választás így. Ott van még a CBR, YBR, Mulhacén. Ezek olyan kis mindenes gépek, közel a harminchoz gáz lennék bármelyikkel? Korlátlan jogsim van, a praktikusság okán nézegetek 125-ös gépeket. A 7-900 000 Ft-os 250-es gépek derékhadát sajnos Hyosungok adják, amik tudom hogy jók, de nekem vagy japán vagy európai gép kell. Van egy-két kósza CBF vagy YBR, de azok nagyon gyorsan elkelnek.
2018. szept. 5. 21:41
 10/14 A kérdező kommentje:
MZ köszönöm nem kell. Újkorában tök jó lehetett, de mára gyakorlatilag megszűnt a minőségi alkatrészellátás. Vadászgatni kell hozzá mindent börzéken.
2018. szept. 5. 21:44
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!