Az álabbi autók közül melyik ideális választás?
Először is, benzinest nem akarok. Évi 20 ezer a futás amihez kell. Prémium üzemanyaggal tankolva is évi 100 ezret megsporolok.
Keret 2.4 millio
2012 utáni
0-70 ezer futás
Az alábbi autók:
Citroen berlingo 1.6 hdi 92
Citroen c elysse 1.6 hdi 92
Renault Clio Grandtour 1.5 dci 90
Renault fluence 1.5 dci 90
Renault Megan/garndtour 1.5 dci 90/110
Opel meriva 1.3 cdti 95
Most kb. 6 éves autó és max. 70e km futás, hát csak nyugdíjas tulajdonos vagy nyugati másod és hétvégi autó esetén lehetséges.
u.i.: Kívétel, ami valószínűbb, hogy a te igényeddel fellépő hasonló emberek miatt "visszatekerték" a futás teljesítmény mérőt.
Egy Clio és egy Meriva nekem valahogy nagyon lehet opció ugyanarra a használatra...
Egyébként ennyiért vennék egy 2.0 CRTDI Golf VI-ot...
Egyik se kellen a listából.
A leírtfelhasználásra a javasolt Golf tökéletes, ha pedig nagyobb puttony kell, akkor Octavia az ajánlott. Nekem az utóbbi bevállt.
A francia autók egyáltalán nem rosszak, akinek robcsal volt dolguk mint amygarorszagon az atlag 16 éves autók.
Foswágen, vagy egyéb német hulladék nem kell.
Van a családban egy 2014es grandscenic.
4 év alatt bele letttéve majd 167 ezer km. Pályán volt használva, 160 utazótempó mellett, gumit, olajat 10 ezrenkent kellett cserélni, no meg első szélvédőt mert kőmiatt szetrepedt.
Az Opel már nem "német fos" hanem "francia". Mivel megvette a PSA csoport, ami a Citroent és a Pizsit is birtokolja. Szóval azok a "fos francia autók" "fos német motorokkal" lesznek szerelve. Hogyan maradt eddig életben az összes említett európai autómárka a kapitalizmusban,(amikor a vevő bármi mást is megvehetett) hiszen úgymond. egyik sem tud autót gyártani, az rejtély:):)
Kérdező, ahogy a listát elnézem, inkább az üléspozíciódat gondold végig. A Megane pl. eléggé lapos kombinak, hiába középkategóriás autó, talán még a Clio Grandtour is magasabb(vagyis inkább fekszel) míg a Meriva vagy a Berlingo pl egyterű. Azaz egyenesebben ülsz benne. És van, aki a "kerti pad" üléspozícióra esküszik, van, aki meg a sportosra, egyénfüggő.
Inkább a keveset futott dízelmotorral lesz baj, dízelt a több használat miatt vett/vesz valaki, ahol a kevesebb fogyasztással ellentételezik a magasabb szervíz díjat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!