Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy ilyen Audi fenntartása...

Egy ilyen Audi fenntartása nagyon zsebbenyúlús?

Figyelt kérdés

Tegyük fel valaki rászán ennyit, 5 éves autó, relatíve kevés futása(kivéve ha tekert ugyebár). Egy ennyi idős ilyen nagykategóriás audiba is bele lehet már ölni évi több milliót?


[link]



2018. aug. 28. 15:34
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Nézd meg mennyi rá egy szett gumi, motorolaj az adott mennyiség mennyibe kerül bele, egy szett féktárcsa és betét, stb.


Akkor érdemes a tankolással is számolni, ez 10 liter alatt még városon kívül sem nagyon fog fogyasztani, inkább 14 liter körül, városról meg nem is kell beszélni.

2018. aug. 28. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Ha hasznalod rendesen, azaz nem csak havi 100km t gurulsz vele akkor bele mehet. Amúgy nem. Nem minden ėvben! A biztosítas adó ok ott van. De javítani nem kell törvenyszerűen mindig. Ha kell akkor viszont zsebbe kell nyúlni. Tėtelezzük fel, hogy a gumikat se szaggatod le róla, akkor több szezont kibírnak stb stb.

Szal összessėgėben nem, nem megy bele 1 milla/ėv alatt csak ha nagyon sokat vezetsz!

2018. aug. 28. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Azt hittem valami 2 literes kis dízel :) Ez a kocsi nem is tudom ki számára elérhető napi használatra, vállalkozókon, gengsztereken, és ismert embereken kívül.

420lóerő dinamikusan használva kirúg maga alól mindent, a gumi méret is nagyon durva, ebből sem vehet az ember Tescosat


Ilyen autót ráfizetés itthon használni, ha hajtod akkor jön a csekk, ha meg 1.6os tempóját utazod vele arra meg felesleges.


Brazíliába, Amerikába, nagy autópályás szakaszokra való ez, ahol senki nem megy be eléd 250-nél sem.

2018. aug. 28. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Ennek a kopó-fogyó cuccok cseréje is egy vagyon. Egy milla egy év alatt a gumira nem elég, ha rendesen használod, ahogy egy ilyet kell (simán képes 10 ezer km alatt megenni egy szett gumit). És akkor még ott vannak a szupererős fékek, spéci tárcsákkal, a nagy adó, brutális biztosítás, ilyesmi. De legalább 50-100 ezer km még kell legyen benne, amit hibamentesen meg tudsz tenni. ELméletileg.
2018. aug. 28. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Amikor utoljára voltam szervízben pont egy ilyen Audi rongyolt be egy ugyanolyan elem cserére amit nekem is akkor cseréltek. Az én kis autómon az elemcsere 25e Ft-ből kijött, az övé az 6-800e Ft. Tehát igen, zsebbenyúlós és abszolút feleslegesen. Az ilyen autók feleslegesen drágák és közel, s távol nem olyan jók, mint amilyennek reklámozzák őket.
2018. aug. 31. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Ez azért kicsit hihetetlennek hangzik, hogy a te "kicsi audidra/VW konszern kocsidra" 25 arra meg 600 vagy 800k
2018. aug. 31. 18:31
 7/11 anonim ***** válasza:
Én is néztem, de tényleg így van. Az Audi, BMW, Mercedes-ek szervizelése hihetetlenül drágák, méghozzá azért, mert ha valamit cserélsz, a melette lévő dolgokat is általában cserélheted (Egybe vannak építve, ráadásul még az utángyártott is piszok drága, főleg az újabb modellekbe.). Amúgy nem VW-m van, hanem egy régebbi Pininfarinám, szerencsére nagyon minimális elektronikával. Abba az alkatrész olcsó, de sajnos nehezen beszerezhető, míg az Audiba nagyon drága, de könnyen beszerezhető. Viszont miután az ilyen öt éves csodamasinák tele vannak elektronikával, a gatyád rámegy ha valamit cserélni kell benne. A régi 18-20 éves szívómotoros autók ezzel ellentétben a kevés elektronika miatt, illetve a régiségük miatt olcsóbb szervizelni is. De ott volt ismerős Suzukija, valamilyen speckó sportszűrővel, azt miután az kidobta a taccsót, került az új 1+ misibe. Vagy másik ismerős i8-as BMW-je, ami első útján a egy nagyobb viharban beázott, azt meghalt a pálya közepén és mehetett vissza gariscserére a gyárba. És az autó került majd 30 misibe. Ezért is preferálom a régi vasamat bármilyen új helyett, mert a szervizelés olcsó, főleg a minimál elektronika miatt ami manapság minden autónak a halála. Ami nálam 25e szervizelés, az egy ilyen csoda Audinál vidáman meg van 600-800e, mert drága az alkatrész, és ha márkaszervizbe viszed, akkor pluszban ~17e csak a szervíz óradíj, stb, stb... Ilyeneket kalkulálj bele. Sajnos egy új teches drága autót drága mulatság szervizelni.
2018. szept. 1. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Azért évente több milliót nem hiszem, de egyet el lehet rá szórni.


5 éves autó, kevés km-rel. (Tételezzük fel, hogy valós.) Még elég sok problémamentes gondtalan év vár a következő tulajra.

Persze egy ilyenben nem 4-5 liter olaj kell olajcserekor, gondolom. És a munkadíj sem annyi, mint egy 20 éves Swiftre, de azért nem kerül milliókba egy olajcsere.

Egy szett normálisabb gumi viszont kapásból 300-400eFt körül kezdődik. Igaz, ezt nem kell évente cserélni.

Adó kb 100.000Ft évente.

Ilyen autóra kötnék Cascot és a kötelező még B10-ben sem két fillér. Több százezer rá a Casco + kötelező.

Fogyasztása se lehet kevés.

Szóval kb egy milla azért összejöhet rá.

2018. szept. 8. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Viccből kitöltöttem, hogy mennyi lenne rá a kötelező:


1993-as születésű vagyok, BP lakcím, 4 éves jogsi.


[link]


[link]


Nem hinném, hogy sok lenne :) Jelenlegi kisautómra fizetek 80at :)


Ennyit a "sok százezres" biztosításról... vidéki lakcímmel gyanítom, hogy a fele.

2018. szept. 8. 14:52
 10/11 anonim ***** válasza:

Nem is a biztosítás az ami nagyon drága lenne, inkább a Casco, amit egy ilyen autóra szinte kötelező kötni, az viszont már 200-600 ezer ft/éves szinten.


Ja meg a teljesítményadó(mert ugye szerény hazánkban annak is kell lennie), ami szintén 93 ezer ft/év

2018. szept. 17. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!