Európa nagy részén miért nem csinálnak valamit a kis parkolóhelyekkel?
Egyes parkolóhelyek mérete nem csak Magyarországon probléma,hanem Németországban is.
A múltkor cikkeztek is miatta, ugyanis az autók az utóbbi 1, másfél évtizedben igencsak megnőttek, kvázi egy kategóriát ugrottak.
Egy alsó-középkategóriás Octavia vagy Mégane felfal reggelire egy régebbi Audi A4-est, vagy E90-es BMW-t.
Münchenben komoly probléma ez, sokszor én is csodálkoztam, amikor a német sofőrök azokat a tipikus német autókat, mint X5, A6 próbálták betenni a szűk helyekre, több-kevesebb sikerrel.
Német kollégák szerint, ha elég felszerelt az autód, akkor nincsenek nagy gondok, ugyanis az képes maga beparkolni, te csak a gázt adagolod, a jobbaknál már azt sem.
Ott kint minden eléggé beépített már és anno mindent, I-es, II-es Golfokra terveztek.
Nekem egy X-Trailem van, egyes parkolóhelyeken, ha be is állok középre a két csík közé. oldalazva kell kiszállnom meg beszállnom, pedig nem vagyok nagydarab.
Átérzem a problémádat kérdező.
Én németországban élek és sok itt az olyan parkolóhely ahova az ember nem nagyon fér be és/vagy nem nagyon tud kiszállni ha be is fér.
(Főleg nem az én autómmal ami egy VW Phaeton Long, 5,2M hosszú, 1,9 széles)
Csinálhatnák a parkolóhelyeket igazán nagyobbra, és nem Renault Twingo méretűre. Én ilyenkor két helyre állok(általában középre a két csíkra) mert máshogy nem tudok kiszállni.
(És minek vesz az ember nagy autót ?, hogy kényelmesebben elférjen benne)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!