Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek milyen lesz így a...

Szerintetek milyen lesz így a motor? Mennyivel nőhet a teljesítménye? (Simson)

Figyelt kérdés

Van egy S50-es Simsonom, ami egy felújításon esett át. Azonban kopott a hengerem, ezért azt meg fogom fúratni(javítófurat), majd bejáratom. Bejáratás után kapna egy Mihu féle minituningot és egy tervezett belsőrezonátoros kipufogót 6500-ra hangolva. Kérdés, lehet, hogy lecserélném a megszakítós gyújtását valami komolyabbra, azonban nem tudom, hogy a fent említett módosításokhoz milyen gyújtás passzolna(tirisztoros, Ducati energia, VAPE, PVL, Müller féle CDI gyújtás?). Vagy ennyihez még bőven elég a megszakítós gyújtás is? Illetve, a közeljövőben kapna egy Amal karburátort is.


Nos, mennyivel nőhet a teljesítmény? Tudom, hogy ez egy Simson, nem várok tőle csodákat, csak egyszerű kíváncsiságból kérdezem.


Hülyéskedők és trollok kíméljenek.



2018. aug. 25. 09:13
 1/7 anonim ***** válasza:

Az ötlet nem rossz.


A gyújtással az a helyzet, hogy ha intenzív gyújtást szeretnél, ahhoz legalább két, de inkább háromkörmös iridium gyertya is dukál. Ennek megfelelően a szikra sem lehet lagymatag, tehát valami erősebb kell, mint az eredeti szimó..


A gyújtótrafókat akár kísérletezéssel is ki lehet választani, de ahhoz kell néhány ami ennek megfelelő primér feszültségű.


Ehhez némi haveri kör is kellene, akik tudnak segíteni.


Maradhaz a megszakítós gyújtás, de csak addig, amíg nem találsz egy baromi erős stekunder feszültségű trafót. Na, akkor kell a tirisztoros vezérlés, mert nem biztos, hogy a megszakító ívét a gyári kondi elnyeli.

2018. aug. 25. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszi a választ! Nem vagyok nagy elektronikus, de ha jól értettem, akkor vegyek iridium gyertyát, de ezt a Simson gyújtótekercse/trafója nem bírná el. Ezért szerezzek be egy erősebb trafót, és hozzá egy tirisztoros gyújtáselektronikát. Jól gondolom?
2018. aug. 25. 10:08
 3/7 anonim ***** válasza:
0%

"Hülyéskedők és trollok kíméljenek."


Bocsi, de akkor tulajdonképpen a fél motort ki akarod cserélni azért a kis teljesítmény növekedésért? Akkor már nem is Simson lesz.


Ez olyan mint amikor van egy autó váza, és tulajdonképpen azon kívül semmi se gyári benne, de rámondják hogy tuningolt xy modell...

2018. aug. 25. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Nem cserélném ki. Maradna 50 köbcentis, 2 felömlős. 3 sebességes... Mások, akik tuningolnak, ők felfúrják 70 köbcentire, raknak rá babetta gyújtást, meg még sorolhatnám. Nem a gyári motor a célom, hanem, hogy egyedi legyen.
2018. aug. 26. 07:46
 5/7 Mickbro ***** válasza:
Babetta gyújtással mi a gond? Többen azt raktak rá, és állítólag bevált.
2018. okt. 30. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
#3 voltam, miért nem így van? Mint mikor a Skoda 120-at teljesen átalakítják, drag racing-re. De kb. semmi se gyári már benne a karosszérián, alvázon kívül. Akkor az már nem is az az autó nem? Miért kell lepontozni a ...csába? Vagy ott vannak a bigfoot-ok, ugyanez.
2018. okt. 31. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Nem pontoztalak le.
2018. okt. 31. 11:43

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!