Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A S&S autóknál nem rontja el...

A S&S autóknál nem rontja el a motort a folyamatos leállás?

Figyelt kérdés
Akarok egyet vásárolni ezért érdekel.
2018. aug. 23. 08:16
 1/7 anonim ***** válasza:

Dehogynem, még akkor is képes leállítani az autót, hogy ha autópályán megállsz egy pihenőnél, akkor a meleg motornak biztos jót tesz.

Az enyémben is lesz, az lesz az első dolgom, hogy megjegyeztetem az autóval a kikapcsolt állapotot, hogy ne kelljen minden indításnál megcsinálni.

2018. aug. 23. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Sajnos magyar vásárlói szempontból alaposabbaknak kell lennünk mint a nyugati 4 évenkénti új autó lízingelős társadalomnak. Nem teljesen hülye a gyártó (nem mind) és a legtöbb stop-start-os turbómotoros autókban például motor leállítás után még keringeti a vizet, a turbónál is, hogy ezzel elkerülje a melegen való hirtelen leállítás okozta károkat. Meg kell nézni a kiszemelt autóban hogyan működik ez. Bár a legtutibb tényleg kiiktatni a francba ezt a baromságot az autóból, de egy prémium terméknél nem hiszem hogy ez egyszerű lenne.
2018. aug. 23. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Első tulajnak nemigen lesz vele baja, a többi pedig már nem érdekli az "eladót".

Az tény hogy sok autóban van utólagos vízkeringetés, a még forgó turbót meg majd anyukám kenegeti olajjal...

2018. aug. 23. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Utólagos olaj keringetés is van. De egyébként igen, a mai új autók az első tulajnak készülnek. Olyanok nyugaton mint az okostelefonok, kihozod újan, használod pár évig, jön az új modell, már cseréled is be. A törlesztő konstans ugyanannyi, közben 4 évente új autód van (ami nem a tiéd). Innestől kezdve nem is érdeke a gyártónak hogy a kocsi kibírjon 10-20 évet meg fél millió kilómétert vagy többet.
2018. aug. 23. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
#4 Kéretik felsorolni, hogy miben található ilyen, mert én még nem találkoztam vele.
2018. aug. 23. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

[link]


"Jobb, ha nem állítjuk le az autót, ha a belső hőmérséklet és a klímaberendezéssel beállított célhőmérséklet között nagy az eltérés. Akkor sem érdemes leállítani, ha az akku feszültsége névleges szint alá csökken. Esetleg a motorolaj hőmérséklete extrém magas, hiszen pont most másztunk meg egy nagy dombot lakókocsival, talán még a turbó is izzik. Ezekre a körülményekre elektronikus figyelőrendszert kellett kiépíteni, amely a vezérlőbe a CAN buszon keresztül jutó jelekből állapítja meg, leállhat-e a motor vagy sem. Ha úgy dönt, hogy igen, a fogyasztókat részben vagy egészben rajta hagyva, a motort megálllítja a rendszer, és ezt a vezetőnek jelzi, például egy piktogrammal."


Ebből azt szűröm le, hogy ezt így általánosságban tudniuk kell a S&S autóknak. Hogy mi igaz ebből, csak a jó Isten tudja biztosan :)


Egyébként 30-40 másodperc elég alapjáraton egy turbó visszahűtéséhez, szóval húzós kocsikázás után se azt várja senki, hogy majd 4-5 percig fog járni a motor alapjáraton. Az a fél perc meg akár megtéveszthetően rövidnek tűnhet a gyakorlatban.


Persze ezek túl kevés ideje élő dolgok, szóval majd az idő és a rengeteg kilóméter megmondja hogy ezekből mi igaz és mi nem. Bár higyjétek el, a turbókat hamarabb ki fogják nyírni a városi felhasználók akik hidegen tapossák, mint egy S&S rendszer...

2018. aug. 23. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

"Bár higyjétek el, a turbókat hamarabb ki fogják nyírni a városi felhasználók akik hidegen tapossák, mint egy S&S rendszer..."


A kettő együttesen, hogy tuti legyen a szívás a következő tulajnak.

2018. aug. 23. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!