Egy magyar, ralibajnokságban induló versenyző mennyire számít képzett, profi sofőrnek?
Nem Herczig Norbira gondolok meg Turán Frigyesre, hanem azokra, akik "csak" Ladákkal indulnak az bajnoki futamokon.
Ők is ugyanolyan tehetségesek (nem is tudom igazán kifejezni magam) és hasznát veszik a mindennapokban is, hogy a közúti átlagsebesség mégegyszeresével is képesek biztonságosan vezetni?
Valamint vezetési tudás terén (ha ez a megfelelő szó) mennyi a különbség egy WRC pilóta és egy fent említett Ladás között?
Vagy nincs is sok, csak kinek mit hozott, kinek mennyire jött be az élet?
Alsó-középszint, ha autodidakta módon tanul mint a családomban is az Apja, illetve a fia aki még tovább is viheti de pénz hiányában komolyabb autókkal nincs lehetőség versenyezni, "subaru, lancer"
A legfontosabb a tudás, mert szar felszereléssel is el lehet kezdeni, kormányt rángatni mindenki tud, de ha nem érti a dolgokat akkor meghal, pl gumizás is nagyon fontos, az időjárás milyensége, esőben megint más mint napsütéses száraz időben.
Én nem foglalkozom autókkal, gyorsaságijaim voltak, most is van ehhez értek, akiket közúton látni meg a Mátrai szakaszokon, azok nagy része kísérti a sorsot, sose tagadtam de ezekből a motorokból a negyedét ha kitudom használni az elektronika ellenére, a legjobb gumim ami pályázásra is jó de utcán is tapad mint a rágó az 90e ft volt, de így is érezhető volt hogy fogta a kipörgésgátló a hátulját, mert nem volt már időm visszavenni kellő sebességre
A ladától azért már komolyabb gép egy bmw vagy audi, a rokonok ilyeneket csinálgatnak
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!