AC pumpa működése?
Figyelt kérdés
Több autóban is megfigyeltem, hogy a gyújtás ráadásakor beindul hátul az AC pumpa, majd pár másodperc múlva leáll. Gondolom mert elérte az üzemi nyomását a rendszer. De ezt az AC honnan tudja? Van benne valami nyomás kapcsoló, hogy ha elér egy bizonyos szintet akkor ne nyomjon többet? Vagy azt figyeli hogy van-e üzemanyag használat? (Gyújtás ráadásakor még nincs, az AC felől nézve az üzemanyag rendszer tulajdonképpen zárt.)2018. aug. 21. 13:45
1/3 anonim válasza:
ECU felügyeli, Benzinesnél nincs visszacsatolás a nyomásról, nem szükséges(persze vannak kivételek).
Gyújtásra elindítja, hogy indítózáskor meglegyen az üzemi nyomás, Ha nem történik indítás, pár másodperc múlva leállítja. Indításkor amikor a befecskendezők fele kimegy a jel, indítja az Ac-t is vele együtt. Amíg van befecskendezés, addig ad feszültséget az AC reléjére is.
2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ.
És ha megy az AC, akkor mekkora feszültségről? Fix 12-t kap (ami ugye több), vagy esetleg azt is szabályozza az ECU? Csak mert alapjáraton nem kell annyi üzemanyag, így elvileg kisebb feszültséget is tudna eleget nyomni.
2018. aug. 21. 14:14
3/3 anonim válasza:
Fix 12 volt, a felesleg megy vissza a tankba, van beépítve az üzemanyagrendszerbe nyomásszabályzó, esetlegesen megbolondítva vákumos szabályzással( jobban nyitott folytószelepnél növelik a benzinnyomast is.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!