Az Audi mitől prémiumkategória, ha nagyrészt ugyan az van benne mint egy Volkswagenben, Skodában, vagy Seatban?
Nem igazán ismerem ezeket az új autókat, de az még nekem is feltűnt hogy egy Audi beltere közel sem azonos egy VW vagy Skodáéhoz. Utóbbiaknál belül minden kopog, nyikorog, míg egy Audinál puhábbak, jobb tapintásúak a felületek, az összhatás sokkal jobb. Motoron meg minek változtassanak ha egyszer jó? Vagy szerinted inkább rakjanak VW/Skoda/Seat típusokba olyanokat, amik 100 ezret sem mennek el?
Megértem azokat, akik Audival járnak, annak ellenére hogy nekem sosem volt és nem is lesz (mások a prioritásaim), belülről is prémium érzetet kölcsönöz, nem csak kívülről.
Az Audinak vannak kifejezetten nagy autói is, pl A8 varrott bőr műszerfal , fa berakás, hangtechnika, meg sok technikai, kényelmi megoldás amit fel sem tudok sorolni.
A VW-nek meg az Arteon-ja néz ki úgy felszereltséget tekintve mint egy A6-os régebbi modell.
Szóval a felsorolt márkák, az Audi után foglalnak helyet.
Bizonyos alkatrészek megegyeznek a konszern többi autójával ( ez a többieknél is így van ) viszont az Audiban nem csak ugyanazok az alkatrészek vannak, mint egy Skodában vagy Seatban, ez egy nagyon nagy tévedés! :)
Ha rendesen megnézel belülről egy Audit és egy Skodát/Seatot komoly eltérések lesznek már anyaghasználatban is. A nem látható dolgokban meg rengeteg eltérés lesz.
Azt se felejtsd el, hogy az Audi már akkor prémium volt amikor a Skoda még a Favoritot faragta : D
A konszerbe történő bevásárlás után a Skoda és a Seat nagyot lépett előre azzal hogy minden elérhető számukra amit a VW autókba épít. Ha minden belekerülne egy Superbbe ami van egy A6-ban van/rendelhető akkor nem nagyon állna meg 25 millió alatt. :)
Ez ilyen Skodás és Seatos önámítás, hogy az ő kocsijukban is ugyanaz van, mint egy Audiban közben meg nagyon nem :)
"tudomásom szerint tisztán BMW alkatrészből építi a BMW autóit"
Ez azért hatalmas tévedés. Ma már szinte minden autógyártó beszállítói alkatrészekből dolgozik. Egy BMW nem gyárt magasnyomású üzemanyagszivattyút. Cserébe meg fogod találni ugyan azt a Bosch szivattyút egy bömbibe, egy audiba, egy skodába, egy Fordba és egy Citroenbe. És így tovább.
Egy típust az tesz prémiummá, hogy milyen az anyaghasználat technikailag és milyen a kül/beltere.
Csak, hogy az előbbi példánál maradjunk, üzemanyagszivattyú. Van belőle kismillió féle, pl.:
- Nagy, böhöm megbízható darab ami elmegy 800.000 km-t. Viszont ez drága és hangos. Na ezeket pl. kamionba szerelik.
- Van belőle megbízható, kicsi és halk, de drága és elmegy 300.000 km-t. Ezeket szerelik prémium modellekbe
- Van belőle kicsi, nem túl hangos de nem is túl megbízható, de olcsó. Ez megy a nem prémiumokba
- És van belőle kínai xar, ez megy az indiai és kínai belpiacos autókba ( :) csak viccelek )
És ez kb. minden alkatrészre igaz.Egy audi A4 egy szegmens egy Insigniával vagy SuperB-vel, de nem azonos a fotómű, nem azonos a belső anyaghasználat minősége, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!