BMW-ések, melyik bömöst vegyem szerintetek?
Első BMW lesz, szeretném megélni én is a sorhat, hátsókereket.
E46 330 Ci a kiszemelt. A kérdésem pedig az lenne, hogy automata, vagy manuális váltó legyen? 37 vagyok, szóval a kényelem, a vezetési élmény, és az erő ami mozgat, ebben a fontossági sorrendben. Érdekelnének a tapasztalatok. Előnyök, illetve hátrányok?
Köszönöm
Ha nő vagy akkor mehet az autómata váltós ha nem akkor jelzem,az automata váltós férfiak elveszrik tesztoszteron szintjük 60%át.
Mellesleg ez milyen kérdés?? Ha bömöst veszel akkor élvezni akarok a vezetést az automata váltó meg elveszi ezt. Lehet könnyebb de akkor vegyél egy sz@r néma toyota automata ge..t
Tehát semmi coupe specifikus kényelmi probléma:)
Az első ülések kényelme ugyanaz, mint a 4 ajtósban, hátul nyilván szűkebb, és a csomagtér is kérdéses lehet.
Egyébként, mint itt is látod, a magyarban van egy nagyon erős, ész érvek nélküli ellenszenv az automatával szemben. (Még olyanoknál is mint egy városi kisautó, ahol szó szerint megkönnyíti az életet, nemhogy nagyobb kocsik esetében) Ha még kormányváltód is van (F1 fülek), akkor minden szelet kifogsz az automata ellenzők vitorlájából. Arra amire te akarod, pont, tökéletes az automata. Mint írtam, nekem is az van, úgy látom, kb a vezetési stílus is hasonló, nekem nagyon bevált, és nem érdekel, amikor teszik a megjegyzést rá olyanok akiknek sose volt automata kocsijuk. Az élmény nem egy kar rángatásából jön, hanem sokkal többől. Egyébként pedig ne hallgass senkire (rám se), menj el pár kereskedésbe, ülj bele automatákba is manuálisakba is, próbáld ki. Elsőre fura az automata, de pár km alatt hozzá lehet szokni
#1
6:44
Nem az autóvezetés befolyásolja a tesztoszteron szintet, hanem a dugás hiánya. Abban nincs miért panaszkodnom, párom nagyon odaadó szerencsére. :)
Utolsó:
Igen, erre voltam kíváncsi. Nem vagyok már 20 éves, így a 40 nyakán már nyugisabb vagyok, nem vezetek ész nélkül. Csak a szokásos 10 százalékot lépem túl a sebességhatárokban... :)
A mostani autóm túl lomha, a kinézetéhez képest nagyon gyenge. Idegesít, amikor előzésnél ki akarja lehelni a lelkét, plusz hosszabb távokon kényelmetlen vezetni is. Egy 3000-es kupé 3-asnál ez talán már nem fordulhat elő.
Ezeket már gyártották F1 váltóval?
Egyébként meggyőztél. Ki fogom próbálni, de valószínűleg automata lesz. :) Nem hiányzik a driftelgetés.
Azt nem tudom ezekben van-e F1-es, az enyémben van. Viszont őszintén szólva szinte nem is használom. Ha nagyon nyomni akarom akkor néha-néha (Hetente - 2 hetente egyszer egy előzésnél) sport módba rakom a váltót és kész. Igazából nem nagyon tudsz jobban váltani, mint az automata.
#1, 12
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!