Motorcsere pl.1.6 helyett 1.8 vagy 2. 0 helyett 2.8?
Arra gondoltam pl. hogy van egy adott autó, tök mindegy milyen, de külsőleg mint motorilag ugyanaz a kettő, csak az egyik pl 2.0 a másik 2.8.
2.0-ás helyére tehetek 2.8-as motort, abban az esetben ha motorszám olvashatatlan a gyári és az új blokknál is?
Elméletileg nem tudnak ebbe belekötni ha kívűlről full ugyanaz, és még a motorszám is olvashatatlan, nem? Honnan tudja bárki is hogy ebben nem a gyári motor van. Vagy javítsatok ki ha tévedek.
Persze dyno pad elárulja, de itthon nem igen jellemző nem?
Ennyire naív azért ne légy...
Forgalmiban ott a teljesítmény, és ha csak a gyanúja merül fel, hogy ott nem a gyári motor van, már küldik is szépen bevizsgálni.
Ahogy az első is írta... motorkód van a forgalmiba nekem, erősen kétlem,hogy a 2.0nak és a 2.8nak ugyanaz lenne a kódja. Az ilyen természetesen még a műszakin is kibukhat,hogy nem olyan motor van benne mint kellene és akkor szívás következik. De nagyon jó pénzért hivatalosan is megoldható lenne szerintem,habár gondolom annyi pénzt és macerát nem szánsz rá.
Amúgy az alvázszám tartalmazza a motorkódot is
De miért van ez így? Nem értem.
Ugyanaz a kasztni, csak abba nem 2.0 van hanem 2.5 vagy 2.8.
Miért nem tehetem át az erősebb motort gyengébbik helyére??
Nem értem ezt a magyar féle felfogást, Németben lehet itthon miért nem? Vagyis na, miért kerül ezért többe?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!