Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan lehet suzukiban az 1....

Hogyan lehet suzukiban az 1. 0 helyett az 1.3 gti motort bepapírozni? Hova kell vele menni? Mennyibe kerülne?

Figyelt kérdés
Hallottam már olyat, hogy szinte lehetetlen, de elvileg amivel gyárilag szerelték azzal megoldható, 2001 es ről van szó.

2016. máj. 16. 11:04
 1/4 anonim ***** válasza:
Csak egy fokkal könynebb, de a legegyszerűbb egy 1,3-ast átalakítani amúgy, nagyrészt ezt teszik.
2016. máj. 16. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Az 1.3 8v t vagy 16v t egyszerubb lepapirozni?
2016. máj. 16. 11:46
 3/4 anonim ***** válasza:

Ugyan úgy megy a folyamat, szóval ebből a szempontból mindegy, hogy melyiket rakod bele.

Akkor lenne kicsit macerásabb, ha nem típusazonos motort tennél bele.

2016. máj. 16. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Ha gyártották adott típust ezzel a motorral, akkor "egyszerű" a csere.

1. NKH megvizsgálja, hogy tényleg típusazonos-e a motor és kiadja a műszaki adatlapot (ez kell az ocsmány irodába) ez valami 2500-3000Ft körül van.

2. Okmányirodában kell tehát a műszaki adatlap, törzskönyv, forgalmi, kötelezőt igazolni, személyi igazolvány és a beépített motor tulajdonjogát igazolni (pl. adásvételi) − utóbbi fontos! Okmányirodában 6000 +6000 fizetendő (új forgalmi és törzskönyv)


Gyakorlatilag ennyi. Úgy hallottam innen onnan, hogy a legtöbb ocsmány irodában fogalmuk sincs a motorcsere menetéről az ott ülőknek, de lehet szerencséd lesz.

2016. máj. 16. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!