Dobfékes autónál, elég csak a fékpofákat kicserélni, és a dobokat még meghagyni?
"5 perc alatt le tudja kapni"
óóó, mindig így kezdődik, aztán majd jönnek a *azdmegek a tövig rozsdált és begyógyult csavarok miatt.
:-)
A fékdobokat szabályozni szokták.
Ilyent még nem is hallottam,hogy a légkondit is nézik.
A fékhatást padon mérik és az eredményt százalékos értékben határozzák meg. Megfelelt, vagy nem.
Van olyan hogy nem jó a fékhatás
/nem megfelelő mértékű, vagy egymástól nagyban eltérő, stb./ Ennek oka lehet, hogy a régi kopott fékdobok oválisak, túlméretesek esetleg repedtek, de egy fékdob hogyan, mitől lehetne gyenge? (nem bírja megtartani a kereket?)
A másik:
Számtalan autót vizsgáztattam már, de soha nem nézték a klímát. ( 9°C álló helyzetben??? ez vicc)
Szóval, a fékre visszatérve:
megnézte a szerelőd -azt mondta bőven jó- aztán elvitted vizsgára, és ott meg nem jó. Ezek után itt a gyakorin megkérdezed, hogy elég csak a pofákat cserélni vagy a dobokat is kell?
Nem vagy túlzottan következetes.
Lehet tenyleg vartak a penzt, mert eredetileg nem akartam ilyen atnezesi dijat csak a 16290ftos hatosagi dijat aztan dede mindegy igy lett, elotte nap ugyan ennel a cegnel lett cserelve a 2 * 2db lengokar mert a szilenteket megviseltek a magyar utak.
Egyebkent az EPFU rol van szo...
Az a baj az egesszel hogy a szerelo akihez hordom mar 4 eve nem muszakiztat sajnos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!