Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen új, sportos autót...

Milyen új, sportos autót tudnátok ajánlani olcsón?

Figyelt kérdés

Vagy ha nem is újonnan, maximum 4-5 évesen. A lényeg hogy még 10 év múlva is autó legyen.

Mint említettem sportosnak kell lennie, azaz:

- ne legyen benne semmilyen menetdinamikával kapcsolatos elektronika (legfeljebb ABS, de az sem fontos)

- ne legyen szervós a kormány

- lehetőleg ne elektromos fojtószelepes legyen (vagy ha az akkor ne legyen visszabutítva, mert az megöli a gázreakciót)

- hátsó esetleg összkerékmeghajtással rendelkezzen

- pontos, feszes futómű (az sem baj ha beton kemény, az előző autóm is olyan volt, ha az egyik sarkára ráültem a 110 kilómmal akkor is csak 1-2 milliméterrel ült lejjebb az autó)

- 150 Lóerő/tonna teljesítmény-súly arány környékén (esetleg felette) legyen

- sebességérzet sem hiányozhat (bár ha az előbbi pontoknak megfelel, akkor gondolom ennek is meg fog)

- és legfeljebb 5-6 millió Forintom lenne rá. De ez már nagyon a vége, jó lenne ha 4 vagy az alatt megállna.

Fogyasztás nem számít, nem boltba járásra lesz használva. Egyébként már egy ideje keresgélek ez ügyben, de még nem találtam egy megfelelő példányt sem. Amikre illettek a fent felsorolt dolgok azok mind 20+ éves autók voltak.



2018. júl. 31. 00:03
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
#10 911 GT3 RS :)
2018. júl. 31. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 A kérdező kommentje:
Hát olyanom tényleg nem lesz egyhamar :) És abban tényleg nincs szervó? Vagy valami más elven dolgozik a rásegítés? (Azt nem írtam le, hogy miért fontos hogy ne legyen benne. Mert eddig az a tapasztalatom kivétel nélkül, hogy amelyik autóban van szervó, annak a kormányzása elég indirektnek tűnik a számomra, illetve nem is ad elég információt magáról az útról, nem érezni a kormányon keresztül hogy pontosan hol a tapadáshatára az első kerekeknek. De el tudom képzelni, hogy egy ilyen autóban ezt a problémát már megoldották. Csak egyáltalán nem vagyok benne biztos. Az említett Porsche-hez legközelebb álló autó amit valaha is vezettem az egy kimondottan pályaversenyzéshez átalakított BMW e36 M3. Abban sajnos olyan volt érzetre a kormány mint ahogy az imént leírtam, azaz nem igazán megfelelő a számomra.)
2018. júl. 31. 22:41
 13/16 anonim ***** válasza:
43%
Ha egy e36 M3 kormánymű se elég pontos neked akkor viszont elég magasra tetted a mércét.
2018. aug. 1. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:
Nem hinném. Egy alap ralira felkészített Ladának jobb a kormányműve szerintem, mint az említett BMW-nek. Legalábbis érzetre biztosan. (Egyébként írta valaki korábban a VFTS-t. Az valószínűleg megfelelne a számomra, bár még nem vezettem ilyet, de azzal meg az lenne a probléma hogy közúton használni nem lehetne. Mármint legálisan, mert normál rendszámot biztos nem kapna.)
2018. aug. 1. 14:24
 15/16 anonim ***** válasza:
VFTS-ek többségében is van szervó
2018. aug. 1. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 A kérdező kommentje:
Akkor az nem VFTS :) Csak valami replika. Ezeknek az autóknak egy részletes homológ lapnak kell megfelelnie, ami jelen esetben nem engedi meg a szervó használatát. Egyébként igen, tényleg van olyan "VFTS" ami szervós, sőt turbós is van, de azokat csak azért hívják annak, mert kívülről úgy, vagy hasonlóan néznek ki, tudtommal.
2018. aug. 1. 19:41
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!