Milyen érzés 3 hengeres autót vezetni?
Elég sok autót vezettem már, de (szerencsére) eddig a 3 hengeres kis köbcentis kávédarálók kimaradtak.
Leginkább nem is az érdekel, hogy gyorsulnak mert a turbó valószínűleg rendesen megküldi, nem is a kanyarodás érdekel stb... hanem egy bizonyos dolog, a motorfék!
Nekem egy 4 hengeres 1,4-es autóban a motorfék kb egyenlő a nullával, kis lejtőn lefele már gyorsul az autó.
Egy 4 hengeres 1.6-osban van egy picike motorfék ami kis lejtőn pont megfogja az autót de nagy lejtőn ugyan úgy gyorsul.
Míg a 3-4-5e köbcentis autókban nagyon nagyon jó motorfék van, gyakorlatilag egy faluban, városban ha nincs nagy forgalom végigmegyek fék nélkül :)
Nos engem az érdekelne, hogy az ilyen kis köb centis mondjuk 3 hengeres 1000ccm-es autókban van egyáltalán valami motorfék vagy lejtőn gáz nélkül is gyorsulnak? :D
3 napos mákos lecsó én elolvastam volna szívesen :)
Kíváncsi leszek mennyit fognak azért elmenni ezek az autók!
Oké, hogy nem esnek szét de azért ott már lesznek gondok 300-400e km után, tekintve, hogy egy Opel astra h-t is ki lehet nyírni 200e km alatt (benzinest).
Na igen, euro normák! Ezért nem lesz soha új autóm, a régiek ezerszer jobbak!
Akkor itt vagyok én!
A mai napig mind brutálisan jó autók a merci W123, 124, 126, 201 szériája!
Ha tehetném újat vennék belőlük :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!