Vw passat B6 1.6 fsi vélemény?
Kevered a szezont a fazonnal.
1.6 meg 2.0-ból van fsi. Az 1.8 az már tsi. Illetve van a 2.0-bol két féle. Az fsi turbo és a tsi. Az előbbi egy szíjas motor, az utóbbi láncos.
Az 1.6 fsi egy jó motor, de nagyon lomha vele a passat. Viszont ez a leginkább költségmentes. A 2.0 fsi és fsi turbo már jobb választás, de ezek a motorok nagyon drágák. A változó szelepvezérléssel van nyűgjük, egyszer kell megcsinálni, olyan 300k ft és 15 évig megint patent. Érzékenyek a gyertyákra, ha túlhajtják a longlife gyertyákat akkor ellövi a trafókat egyenként. A turbós változat nagynyomású szivattyújánál van egy cam follower amit ki kell cserélni, különben tönkreteszi a szívó oldali vezérműtengelyt.
A tsi-nél a láncos vezérlés a gyengepont.
Még annyit hozzáfűznék, hogy a kézi váltós példányoknál a 2es fokozat szokott recsegni. Szinkrongyűrű hiba. Vásárlás előtt figyelj rá.
2.0fsi alatt nem nézelődnék egy 1,7tonnás autónál bármire is kelljen.
Az meg hogy az 1.6 eléggé gyakori, csak felütöttem a hahut 287db-ból 8db 1.6-os van, ez szerintem minden csak nem gyakori.
Itt ahol élek benzinesben ez elég gyakori. (Külföldön)
Nagy sláger a dízel de nem akarom megszopatni magam mert vinném haza otthon pedig egy dízelt már nem tudok kihasználni. Napi max 10 km-en megdöglik az egész
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!