Crossmotorozás elkezdéséhez egy 56 lóerős Kawasaki Kx 250 jó lenne? Vagy csak kinyírnám magam?
Aki életében nem húzatott ki egy 50-es robogót sem, magyarán nem érzi a gázt, az alól egy 56 lóerős gép azelőtt kiszalad hogy tudná mit csinált pár másodperccel előtte.
Viszont aki nem hülye, és ad magának időt hogy ráérezzen annál nem igazán szokott gond lenni.
Utolsó vagyok. Én közúton kezdtem, 15 lóerővel. Így motoroztam egy szezont, kb 7000 km-t, majd a következő 48 LE, 51 Nm volt. Szintén közút, de még így is eléggé meglepett az ereje, és vásárlás után hazafele majdnem estem is vele, mert nedves útburkolaton elpörgött a hátulja, ami 15 LE után teljesen váratlanul ért. Ezt használtam 2 évig. Közúton. Csak hogy érezd, hogy mentem huszonpárezer km-t, mielőtt 50 LE fölötti motort vettem volna, pedig ez aszfalt, nem off-road.
Terepen minden hibát 20-szor jobban büntet a motor. Voltam endurózni párszor 125-össel, nem volt olyan emelkedő, ahol ne tudtam volna felmenni, pedig előző napi eső elmosta az egész ösvényt, 50 centis vájatok voltak benne.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ez is bőven elég szinte mindenre. Egy ilyennel is ki lehet pörgetni a hátulját, lehet csúsztatni, ívet gázadással szűkíteni, mozdulatokat és egyéb alap dolgokat gyakorolni. Érzést szerezni hozzá.
Cserébe a hibázást sokkal "finomabban" bosszulja meg, mint egy 56 LE-s vadállat. Nem utolsó sorban a súlya is kevesebb, tehát kisebb eséllyel sérülsz, ha magadra borítod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!