Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Valaki elmagyarázná a quattro...

Valaki elmagyarázná a quattro rendszert?

Figyelt kérdés

Ami engem érdekel ezen belül az a HALDEX, ami úgye a rövidebb audiknál volt(/van) alkalmazva (A3, TT).

Erről kb annyit tudok, hogy csak akkor kapcsol be, ha tényleg szükséges.

Viszont azzal nem vagyok tisztában, hogy ez a "szükséges" mit takar.

Például kanyarban kigyórsulásnál, ha "odalépsz" neki és a terheletlen kerék átfordulna, akkor ilyenkor bekapcsol a hátsó meghajtás vagy sem? Ez úgye elég nagy veszéllyel járhat, ha ilyenkor is bekapcsol, főleg vízes/síkos úton.

Szóval egy leírás a haldex rendszerről és egy válasz a fentebb említett példára nagyon sokat segítene.

Elnézést előre is, ha valami hülyeséget írtam..



2018. júl. 22. 21:25
 1/2 anonim ***** válasza:
2018. júl. 22. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Én a Quattro hajtásrendszerről csak annyit tudok, hogy nem igazán jó vezetni. Legalábbis nekem egyáltalán nem tetszik, és ezzel ellenkező véleményt sem hallottam még róla. Gyakorlatilag túl sok erőt küld az első kerekre, ezáltal gázadásra alulkormányzott lesz valamelyest az autó. Ez az élvezetet meg is öli kapásból és az időeredménynek sem kedvez nagyon. (És emiatt kellett lemondanom autóvásárláskor az AUDI-król, pedig nagyon tetszettek, de élvezetesen vezethető típust nem találtam.)
2018. júl. 22. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!