Astra g belső levegő keringető eltört. Hool lehet kikapcsolni?
Nekem H Astrám volt. Abban volt típushiba, hogy eltört a belső keringetést állító lapát tengelye, mert a mozgató motor folyamatosan feszítette, nem volt végálláskapcsolója.
Lehet már a G-ben is ez a megoldás volt.
Az alatt mit értesz, hogy folyamatosan megy? HA eltörik, nem tudsz belső keringetésre váltani. Az állítómotor ugyan zúg, de kb 10-20mp alatt leáll időtúllépéssel.
Van hozzá javítókészlet. Valami 16-18eFt rémlik régről. De a vadonat új is nekem kb egy évig tartott. Ha nem tört szanaszét a tengely, házilag, egy kis barkácsolással is javítható. Én meg is erősítettem egy fém pánttal + betettem a motor elő egy áramkorlátozó elektronikát. Ha végállásba kerül a lapát, megakad a motor tengelye, aminek következtében megugrik a motor áramfelvétele. Ezt érzékeli az elektronika és lekapcsol. Így nem töri el a lapát tengelyét.
Hozzáférni úgy tudsz, hogy kesztyűtartó ki. Mögötte van a ventilátor. A ventilátor tetején van az egész külső-benső állító miskulancia. Egy csomó csavar tartja, elég nehéz hozzájuk férni. Úgyhogy kiszereléskor a káromkodás garantált. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!