A 2007 előtti autóknál is van olyan, hogy a motorféknél az autó nem szív be üzemanyagot hanem csak levegőt?
Minden injektoros autó, ha azt érzékeli a motirvezérlő, hogy a fojtószelep zárt állapotban van, és a fordulatszám magasabb mint az alapjárat kb. másfél-kétszerese, megszünteti a befecskendezést. Az első válaszadóval ne foglalkozz, nem ért hozzá.
Még a régi, karburátoros kocsiknál is meg lehetett oldani utólag egy kiegészítő elektronikával és egy, az alapjárati fúvóka-csavar helyére becsavarható mágnesszeleppel, hogy motorfék üzemben ne kapjon benzint.
Ezt tolóüzemmódnak hívják. Elárulom, hogy ezt a karbis wartburg 1.3 is tudta. De lehet, hogy a kétütemű 353 is.
Még talán a trabant karbija is képes rá.
A központi injektoros autókon ma már van minimum egy lambdaszonda, hát miért ne tudnának tolóüzemmódot?
Kétütemű nem tudhatta. Üzemanyag nélkül tolóüzemben is besült volna a motor. Ezért volt a wareszon kapcsolható szabadonfutó, a trabin meg a negyedik fokozat volt ilyen.
Lambdaszondának semmi köze a motorfékhez, az csak azért kell, hogy a tökéletes-közeli égést tudja tartani a motorvezérlő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!