Peugeot 307 klíma ventillátor és duda nem működik. Lehet közöttük összefüggés?
Figyelt kérdés
A klíma biztosítékait ellenőriztem, azok jók. Most vettem észre, hogy a duda sem szól. Mit érdemes ellenőrizni?2018. júl. 19. 16:20
1/6 anonim válasza:
Azt esetleg próbáltad, hogy amikor a klímát kapcsolod be, dudál az autó, amikor pedig a dudát nyomod meg, a klíma indul be?
2/6 A kérdező kommentje:
Próbáltam működtetni mindkettőt, de nem váltott ki egyik sem a másiknál hatást :) Akkor nem is lenne kérdésem, egyszerűen azt indítanám, amelyik a kívánt eredményt adja ;)
2018. júl. 19. 22:06
3/6 anonim válasza:
A frontend és a bal oldali nyúlvány találkozásánál van egy jó nagy stekker. Az szokott berohadni. Szét kell bontani, megpucolni és jó lesz a venti, meg a kürt is.
4/6 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm! Csak egy kérdésem lenne, az én hibás ventim a rádió alatti malacperzselő, az említett nyúlványról meg inkább a frontventi jön nálam képbe. Amúgy is köszönöm a hozzászólást, mert rámutatott a kérdésem kétértelműségére: nem a klímahűtő melletti motorhűtő ventillátorral van gondom, hanem a rádió alattival, amit elég nehéz kiszedni és még macerásabb visszarakni. Amúgy ezt a fűtésventit nézik a műszakin? Minden kommentet köszönök! ( Megyek, megmozgatom a stekkert!)
2018. júl. 22. 09:56
5/6 anonim válasza:
Ja hogy a fűtés ventije nem jo! Az cumi. Az előtétellenállás tönkrement. Az benne a gáz, hogy egybe van építve a ventilátorral. Szal vehetsz újat. A kürthöz ennek a hibának nincs köze.
6/6 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm 5-nek a válaszokat! Azóta a klímaventi megjavítva, egy Hella tüskés patkót tudtam venni 15500 Ft-ért. Már évekkel ezelőtt kivettem a ventillátort, akkor nem oldottam ki a kormányrudat, és a javaslatnak megfelelően levettem a tüskéspatkó elektronikájának a műanyag fedelét, így ment hibátlanul kb. 5 évet. De mostanra belement a por, és a víz a harmatos reggelen és egyik pillanatról a másikra elszállt. Most kioldottam a kormányrudat alul, csak az anyát kell lecsavarni, majd a csavar fejére berugózó biztosítólemez-fület kell kézzel elhúzni a csavar feje felől és a csavar kihúzható. A ventin kicseréltem a tüskéspatkót az újra, megtisztogattam a csúszógyűrűket - a motort ellenőrizve, annak semmi baja nem volt -, majd betettem a helyére. Ehhez jól jött a kivétele előtt készített fotó is. A küszöbön hanyatt fekve, fejlámpával is eltart pár percig a szűk helyre való beigazítás, de nem kell erőszak. Két csatlakozó vissza - ezt már berakás előtt is beledugtam és kipróbaltam - és már gyakorlatilag készen voltam. Tudtam, hogy csak a sürgősség - műszakira viszem a kocsit - miatt adtam ki 15500Ft-ot, mert az aliexpress.com-ról kb. 5000 Ft-ért lehet rendelni szállításal együtt tüskés patkó elektronikát, azaz resistort. Rendeltem is egyet legközelebbre :). Tehát akinek Peugeot 307, 1.4, 16 szelepes benzinese van, 2003.11-től gyártott, digit. klímás, az követheti a leírtakat. Akiknek nem ilyen, hanem külön előtétellenállasos a fűtőventije, a harmadáért szerezhetik be a különálló előtétellenállást, de azt másképp kell szerelni, lásd youtube, és Peugeot fórumok.
2018. aug. 4. 19:22
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!