Miért vannak így elszállva a motorkerékpár árak manapság?
Szeretnék vásárolni saját részre motorkerékpárt. Ki is néztem magamnak egy típust (Suzuki XF 650 Freewind) Viszont ahogy az árakat nézem, csak pislogok. 18-20 éves motorért elkérnek az emberek 500.000ft-ot. Ami lejárt külföldi okmányos.
Nézelődtem más típusok terén is, de ott még rosszabb a helyzet. Példának okáért: Honda Transalp, 1990-es évjárat. 600.000ft és lejárt külföldi okmányos. Ez most valami vicc? Lassan 30 éves gépet szeretne így eladni a tulaj. 2 évvel korábban még viszonylag tűrhető volt. Most azonban...
Több motoros ismerőstől is hallom ugyanezt. Miért van ez a tendencia?
A Freewindre visszatérve, van fent ugyan több is, de korához képest magas áron. Egyik eladónak sem tűnik fel, hogy hónapok óta nem tud megszabadulni a gépétől? Ugyanez igaz a legtöbb túraendurora is.
Én egy egyszerűbb szalon autó áráért vettem, 2015-ös Gsxr-t ~3M-ért néhány extrával(kipufogó le lett cserélve, kapott bukógombákat)
Nekem az volt a fontos hogy fiatal motort vegyek, szinte bejáratós állapotban, 4e km van benne.
A legújabb pedig 5M ft, és mégis van aki megveszi.
Mindig is értéktartóbbak voltak a motorok főleg pár éves korban, egy 10 éves gép amiben van mondjuk 30e km az még 2millió ft felett megy el.
Inkább azon csodálkozom hogy napi használatból kikerült 10-12 éves autók miért mennek még mindig 1,5M körül.
Azért nem olyan bonyolult ez.
A motor egy élvezeti cikk/hobby. Van rá fizetőképes kereslet, a piac meg áraz.
Ha nem futja rá, olcsóbb hobbit kell választani
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!