Hogy lehet egy Mazda 626 2. 0 GLX (1983-1987) 148 lóerős, hosszanti beépítésű motorral? Lehetséges, hogy "buherált"?
Figyelt kérdés
A baj az, hogy neten évek óta ilyent nem találok, ami volt 148 lóerős az már eggyel újabb generációs volt, keresztbe épített motorral. Egyik ismerősömnek viszont volt egy 1986 -ban gyártott, 2.0 GLX, 148 lóerővel és hosszanti beépítésű motorral, amit annó "poton" pénzért vett egy némettől. A papírba is 2.0 GLX szerepelt 148 lóerővel, coupe formával! Az autón műszaki vizsgákon és szereléskor nagy döbbenés volt, hogy ilyent nem is adtak ki gyárilag. Később az autót eladta de az új gazdája bontóba vitte... Elvileg ezekben az években gyártott Mazdák hosszanti beépítésű motorokkal voltak kiadva, de a 2.0 GLX több oldal szerint 101 lóerős volt. Csak az utánna lévő generációban volt a GT, 148 lóerővel. Az autók köbcentire megegyeznek (1998 ccm). De a löket és furat -ról, az elektronikáról (stb.)... nem találok információt. Lehetséges -e, hogy a kettő genereáció volt kombinálva motorikusan?2018. júl. 12. 16:03
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!