Mitől lehet hogy villog a fízhőfok lámpa és nyomás van a kiegyenlítő tartályban?
Mentem egy 10km-ert megalitottam 1 percre utanna elaludt majd 10km-ert haza, otthon megneztem a vizet, minimum alatt volt, de nem sokkal, kinyitottam és nyomás alatt volt, a kiegyenlítő tartály.
Lehet hogy hengerfejes? Nem vagyok szaki, csak ez a legrosszabb eshetőség amire én gondolni tudok. :/
nagyon nem mindegy, hány éves a kocsi, milyen hűtővíz volt(van) benne(a vízkő miatt), és itt-ott levegős-e a rendszer..
ha hengerfejes lenne, akkor kifújna valahol..
mindjárt előkerül valaki, akinek jobb ötletei lesznek.
volkswagen polo classic 1.6 100 6kv2
1.6 8v benzin 100 le
2001-es és kb 190000km
Ez túlnyomásos rendszerű és a többi is,de eltérőek lehetnek a nyomás értékek autónként.
Örülj neki,hogy mikor melegen lecsavartad nem égetted meg magad és nem nyomta ki a víz egy részét.
Ilyenkor,melegen csak ha nincs más megoldás, csak akkor szabad lecsavarni,de csak ha letakartad jól a kupakot és a tartályt vastag ronggyal és csakis így.
A víznek pedig van természetes párolgása és a túlnyomásos rendszert is néha ellenőrizni és ha kell utánatölteni.Ha nem sűrűn kell utána tölteni,nincs gond.
Egy darabig nézd minden indulás előtt naponta legalább.
Szerintem te azelőtt már régen ellenőrizted a kiegyenlítőben a vizet és ezért jött most a gond.
igen lehet, és kevés volt akkor benne a víz azért gyulladhatott ki a lámpa, azt meg hogy melegen lecsavartam úgy természetes lehet benne a nyomás, pláne ha kevés is a víz jobban fel tud forrni
Megnéztem, lecsavartam és beindítottam bugyborékol-e vagy habosodik, de nem láttam jelét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!