Kismotor tuning, miért nem megy jobban, miért erőtlen?
Nem elég kipufogót cserélni. Van egy hármas rendszer: légszűrő/beömlő, karburátor/injektor, kipufogó.
Ha belenyúlsz csak az egyikbe, csak elrobtod. Kényes egyensúly, csak egyszerre a 3-at állítva lehet normális eredményt elérni.
Azaz valszeg több levegőt kéne beengedni, a karburátort állítani, hogy picivel több benzint engedjen be, és akkor megint meglenne az egyensúly.
Inkább szervizessel csináltassátok, ha ez nincs meg.
Nem értem!
Ha sem a hangja sem a teljesítménye nem változott, akkor miért írod, hogy "minden jól sikerült"?
Tedd vissza a gyári dobot, és ne piszkáld.
Vagy azt gondolod, hatékonyabb a Te házi berhelésed, mint a gyári mérnök-csapat éveken át tartó fejlesztőmunkája? ;)
Gyári mérnök csapat, meg a több éven át tartó fejlesztő munka ide vagy oda azóta úgy megcsináltuk, hogy a gyárihoz képest ezerszer jobb lett..
#2 -es pacsi :)
#2-es vagyok
pacsi vissza, végül hogyan sikerült megoldani?
Annyit még hozzátennék, hogy a mérnökök is fel tudták volna húzni a teljesítményt pont úgy, mint ahogy ti csináltátok.
Nem azért nem csinálták, mert bénák, hanem tudatos döntés volt. Ha ezekbe nagyon belenyúlsz, az élettartamot rövidíted le, a szerviz intervallumokat szűkíted, drágábbá teszed a fenntartást, a megbízhatóságot is csökkented.
Ezeket akarják a mérnökök elkerülni (logikus módon, mert a piac 98%-a megbízható, ritkán szervizelős motor akar, ami elmegy párszázezer km-t), emiatt csinálják olyanra, amilyenre. Aki meg nem ilyen motort akar, az a maradék 2%, az meg alapból ért hozzá annyira, hogy megoldja magának, mint a mellékelt ábra is mutatja :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!