Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tényleg nagyon rossz a dízeles...

Tényleg nagyon rossz a dízeles BMW?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Szeretnék hamarosan egy kb. 2008-09-es 3-as BMW-t venni.

Látom, hogy lényegesen olcsóbbak a dízeles kiszerelések, mint a benzinesek. Nekem eddig volt néhány dízeles autóm köztük egy volvo xc90-es is D5-ös motorral és nagyon megvoltam vele elégedve.


Azért ennyivel olcsóbbak, mert sokkal rosszabbak a dízeles bmw-k?

Van esetleg valakinek tapasztalata?



2018. jún. 21. 15:51
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Rossznak nem mondanám, az más más tészta hogy költeni kell rájuk amit a tulajok nem szeretnek, főleg ha a kínálat aljáról 2milliós autóra rá kellene költeni 1-300ezret. D5 után mindenképp drágább lesz a fenntartása mind motorikusan mind futóművileg.
2018. jún. 21. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%

Nem rossz, csak nem tartóstervezés volt a fő amikor tervezték.

Prémium szegmensbe lőtték be, nem "legyen faék, fél millió kilóméterre minimum", szóval nem egy toyota, honda vagy egyéb ami örökélet +1 nap.

Tehát szervízigényes, és a szervizek drágábbak mint más autóknál.

Amennyiben folyamatosan van vele törődve élhető, csak többe kerül alapjában a fenntartása.


Olyat ami nonstop vigyázva, törődve volt olyat vagy nem találsz vagy : kínálat teteje.

2018. jún. 21. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
2018. jún. 21. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
#3 Ez egy 10évvel régebbi BMW.
2018. jún. 21. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
nagyon jó a dízel BMW. Csak ugye drága a fenntartása, mint szinte minden agyon elektronikázott modern dízelnek. Szóval amikor megy, akkor szuper és keveset eszik. Amikor pl. a 20d-n meghal a turbó, aztán a kis pillangószelep tengely törés, stb. A D5 sem olcsó, ha a 185 lovas verzióról beszélünk a swirl - betegsége miatt, de az sokkal tartósabb motor. Most pedig a dízel ellenesség miatt olcsóbbak ezek, mint a benzinesek.
2018. jún. 21. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:

De akkor a benzines bmw-et nem nagyon kell szervizelni?

Vagy úgy általában a BMW-et kell.

2018. jún. 22. 12:20
 7/14 anonim ***** válasza:
dehogynem kell
2018. jún. 22. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
Kicsitt offolok bocsánat. Erről a swirl problémáról tudsz írni esetleg, mennyire gyakori, mennyibe kerül javítani, hány évente kell stb.? Ha jól tudom ez valami pillangószelep a szívócsőben ugye? Mert nemrég vettünk mi is d5 volvot (185 le) és próbálok többet megtudni róla, karbantartás,szervíz, gyakori hibák, stb. de ilyet nem olvastam (alapból nincs is róla túl sok infó). Ha vannak még egyéb betegségei, vagy egyéb bármilyen infó annak is örülök. Köszi!
2018. jún. 23. 01:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
Az enyémben kb 170 ezernél halt meg először, azt még ügyesen javították, de kb. 240 körül csere. Kb. 90.000 ft a szereléssel együtt. Ez egy olyan hiba, ami mindenképpen előfordul, mert elkopik. A D5 -ös Volvokban pedig használtan sok a km, az fix. A porlasztócsúcsoknak fordul még elő hibája, de az rémisztőnek tűnik ugyan, de nem vészes (nem kell cseréli a befecskendezőket). Ezek biztos pontok, amikhez hozzá kell nyúlni. Az automata váltó (6 sebességes AISIN) 250 ezer után bármikor elpusztulhat, 300-600 ezer a javítása. (ha xc90, akkor a szöghajtómű, hátsó difi is pusztul) turbócső szintén, amiből csak gyári van, 35 ezerért.
2018. jún. 23. 02:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
Köszi a választ. 2007-es s80 egyébként és awd, 240 ezer van benne, automata. Váltóolaj elvileg volt benne cserélve (nem tudom mikor) de majd olyan 280-300-nál gondolom újra kéne (kézikönyv ennek ellenére azt írja nem kell). Diffiolajon, meg a haldex olajon gondolkozom h kéne cserélni de erről se találtam infót meg a kézikönyvben sem volt szó róla.
2018. jún. 23. 03:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!